Tolong jagakan Mak aku jap

CG Sponsors




suriababes

Freshie
Joined
Mar 17, 2011
Messages
21
Reaction score
0
Points
3
Risau dengan mak ayah kat rumah. Mak saya ada kencing manis dan darah tinggi. Makan ubat senang je tapi masalahnya mata dia pon dah tak berapa elok. Satu hari ada dalam 4 jenis ubat mata nak titik. Dia tak boleh nak titik sendiri, ubat tak masuk dalam mata. Belum kira tiba-tiba dia hypo. Ada masa saya tak cukup tangan nak tengok semua 😥.
 
Sponsored Post

fuhgeddaboudit

Active Member
Joined
Mar 10, 2016
Messages
1,799
Reaction score
644
Points
71
Risau dengan mak ayah kat rumah. Mak saya ada kencing manis dan darah tinggi. Makan ubat senang je tapi masalahnya mata dia pon dah tak berapa elok. Satu hari ada dalam 4 jenis ubat mata nak titik. Dia tak boleh nak titik sendiri, ubat tak masuk dalam mata. Belum kira tiba-tiba dia hypo. Ada masa saya tak cukup tangan nak tengok semua 😥.
Ambe x faham..
Apa yang tt cuba sampaikan..
atau luahan perasaan...?
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,254
Reaction score
1,192
Points
221
aku tak ada peluang macam ni ...kalau ada... aku akan bawak dia ke rumah aku atau aku akan balik kg menjaganya.
 

AlYamani

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
12,029
Reaction score
560
Points
161
Ni la masanya jaga,untung jaga sendiri besar pahala,tak ada peluang lagi bila kita nak jaga esok...
 

joee

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 1, 2010
Messages
40,685
Reaction score
941
Points
161
tt..details kan sikit story tu..
mcm separuh jalan
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
taktik apakah ini?

guna nickname 'menggoda'
letak profile pic lawa2

tgk cara posting pun dah pelik

nak cucuk jarum ke?
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,525
Reaction score
2,133
Points
151
kt forum, kene kasi detail sikit cerita...

insyaAllah ade la tu org tolong.. :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register