BTC USD 32,991.9 Gold USD 1,780.51
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Decoder terpakai astro

wira2597

Active+ Member
Joined
Jan 23, 2009
Messages
3,479
Reaction score
9
Points
25
ada lg ke decoder? yg silver punya
 
Sponsored Post

maimailbox

Freshie
Joined
Jul 30, 2011
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Ramai Yang Tak Tahu......

bro.. aku heran, sebenarnya apa yg korang buat terhadap dekoder tu? bkn ke itu hak astro?
Ramai yang yang bertanya kenapa ade orang yang nak beli decoder astro terpakai la, cpu terpakai la, barangan elektrik dan elektronik terpakai la.... sebab ramai yang tak tahu!!!
renew...cina yang dapat benda benda macam ni.ni pun aku antar kat cina..klau aku dapat sendiri buat ngan astro dah lama kaya kot...
betul, cina da lame buat, kite je yang tak tau... nak tahu rahsianya? Apa sebenarnya yang diorang nak dengan barang2 tu? dapatkan "Rahsia Barangan Elektronik Terpakai". HANYA RM30.
 

chentakids

Freshie
Joined
Dec 20, 2011
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
aku ada 2 dekoder silver.. still ok lg..
sms 0172881729 area rawang n kepong
 

bazsh

Super Active Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
7,020
Reaction score
12
Points
65
Piring ada x yang jual murah2?
 

spexo85

Freshie
Joined
May 11, 2016
Messages
16
Reaction score
0
Points
3
sapo ado dekoder astro lamo warna kelabu nak jual murah2 whatsapp saye. nak yang masih berfungsi dengan baik sebab nk guna ganti dekoder lama da rosak. area berdekatan Putrajaya/Cyberjaya/Serdang/Bangi

whatsapp/telegram : 0105232887
 

oilfilter99

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2006
Messages
3,892
Reaction score
2
Points
30
sapo ado dekoder astro lamo warna kelabu nak jual murah2 whatsapp saye. nak yang masih berfungsi dengan baik sebab nk guna ganti dekoder lama da rosak. area berdekatan Putrajaya/Cyberjaya/Serdang/Bangi

whatsapp/telegram : 0105232887

Ada yg hitam..wasap sy
www.wasap.my/60182929160
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register