BTC USD 38,617.6 Gold USD 1,770.95
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Decoder terpakai astro

ziedane

Fun Poster
Joined
Dec 3, 2007
Messages
876
Reaction score
0
Points
10
kepada sesiapa yang nak jual decoder astro boleh la menghubungi aku di talian 0173645077 ( Dan ) decoder baru yang warna silver aku angkat RM 30 dan yang lama warna hitam rm 20.hanya yang berada di kawasan lembah klang sahaja..klang,pj dan shah alam jadi keutamaan.thank u.:D

:)cgrock

apa apa hal sms ja..:)cgrock
 
Sponsored Post

eddie80

Super Active Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
5,583
Reaction score
47
Points
70
bro.. aku heran, sebenarnya apa yg korang buat terhadap dekoder tu? bkn ke itu hak astro?
 

ziedane

Fun Poster
Joined
Dec 3, 2007
Messages
876
Reaction score
0
Points
10
bro.. aku heran, sebenarnya apa yg korang buat terhadap dekoder tu? bkn ke itu hak astro?

renew...cina yang dapat benda benda macam ni.ni pun aku antar kat cina..klau aku dapat sendiri buat ngan astro dah lama kaya kot...:)
 

zasrul1978

Fun Poster
Joined
Apr 13, 2006
Messages
717
Reaction score
3
Points
15
dekoder yg dh kena panah petir pon laku ke? :p
 

khg

Active Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
1,632
Reaction score
9
Points
25
aku ada dekoder, baru terminate astro bulan lepas.......tapi aku dok jauh la plak....
 

twinmos

Fun Poster
Joined
Apr 27, 2009
Messages
635
Reaction score
0
Points
10
renew...cina yang dapat benda benda macam ni.ni pun aku antar kat cina..klau aku dapat sendiri buat ngan astro dah lama kaya kot...:)

aku tau ape diorg buat..diorg buat macam handphone china..ciplak semua...huhuhu
 

urgent69

Freshie
Joined
Nov 8, 2010
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
aku ada dekoder astro nk jual..

:) ada sesape yg masih membeli dekoder astro terpakai??
Aku ada 11 biji yg silver & 1 biji hitam yg baru..
Pd sesape yg brminat call 014-500 1417 trus yehh..
Assalamualaikum..
 

Duffayoi14

Legendary Member
Joined
Jul 9, 2010
Messages
10,449
Reaction score
138
Points
123
aku ada..yg kaler itam tu...

sebenarnya yg itam ni bleh pkai lg ke x lps kuar silver..sbb xpnah test pn
 

anief2020

Active Member
Joined
May 22, 2008
Messages
1,931
Reaction score
4
Points
25
:) ada sesape yg masih membeli dekoder astro terpakai??
Aku ada 11 biji yg silver & 1 biji hitam yg baru..
Pd sesape yg brminat call 014-500 1417 trus yehh..
Assalamualaikum..

banyaknye dekoder ko....mane dpt?aku nk 1 je yg hitam baru tu..akunye kene petir nk ganti...huuu...ko dok mane?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register