BTC USD 57,385.0 Gold USD 1,787.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Dakyah negatif diCG

Status
Not open for further replies.

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Kebelakangan ini pihak kami banyak mendapat aduan bahawa ada sesetengah pihak/ahli yang cuba untuk memburukkan komuniti dan menjatuhkan kredibiliti pihak pengurusan yang boleh menjejaskan keharmonian komuniti. Ini disebabkan cubaan sesetengah pihak tidak berpuas hati dengan tindakan yang telah dibuat pihak pengurusan dalam beberapa perkara, walaupun mereka telah banyak diberikan peluang untuk 'buat duit' melalui komuniti ini. Kumpulan/individu yang seumpama 'kacang lupakan kulit' ini telah pun dikenalpasti masih berleluasa menyebarkan dakyah yang negatif dan sangat buruk terhadap kami. Pihak yang terlibat ini asalnya samada adalah individu yang bermasalah, yang tidak dapat menerima peraturan forum dan sesetengahnya mempunyai sikap mengambil kesempatan yang keterlaluan.

Kami mempunyai penjelasan yang lojik untuk semua perkara yang mereka persoalkan tetapi fakta ini banyak diselewengkan oleh mereka. Kadangkala pihak administrator diperlekeh dan disumpah seranah apabila cuba menyelesaikan perkara ini dengan pihak tertentu.

Sila ambil perhatian jangan sesekali percaya dengan cubaan pihak tertentu yang cuba membuat hasutan ini. Pihak ini akan sentiasa berterusan memberi gambaran yang /negatif buruk terhadap komuniti dan pengurusan kami sehingga objektif mereka untuk memecahbelahkan komuniti ini tercapai. Sila juga ambil perhatian sesetengah pihak ini masih berada di dalam komuniti ini untuk meneruskan agenda mereka. Ada juga pihak yang sudah dipengaruhi dan meneruskan agenda bersama-sama mereka.

Sekiranya anda mendapati adanya aktiviti yang mendorong perkara negatif terhadap kami, yang dikelolakan/dianjurkan oleh ahli-ahli di dalam komuniti ini, sila HUBUNGI KAMI beserta bukti yang jelas. Tindakan 'Permanent Ban' akan dilakukan ke atas akaun tersebut. Sekiranya mengandungi unsur-unsur fitnah yang keterlaluan, kami tidak akan teragak-agak untuk membuat laporan polis. Sila rujuk Terms & Conditions forum ini sebagai rujukan anda.

BERSAMA-SAMALAH KITA MENJAGA KEHARMONIAN KOMUNITI INI. Terima kasih atas kerjasama anda.

Keep Supporting Us!
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Kebelakangan ini pihak kami banyak mendapat aduan bahawa ada sesetengah pihak/ahli yang cuba untuk memburukkan komuniti dan menjatuhkan kredibiliti pihak pengurusan yang boleh menjejaskan keharmonian komuniti. Ini disebabkan cubaan sesetengah pihak tidak berpuas hati dengan tindakan yang telah dibuat pihak pengurusan dalam beberapa perkara, walaupun mereka telah banyak diberikan peluang untuk 'buat duit' melalui komuniti ini. Kumpulan/individu yang seumpama 'kacang lupakan kulit' ini telah pun dikenalpasti masih berleluasa menyebarkan dakyah yang negatif dan sangat buruk terhadap kami. Pihak yang terlibat ini asalnya samada adalah individu yang bermasalah, yang tidak dapat menerima peraturan forum dan sesetengahnya mempunyai sikap mengambil kesempatan yang keterlaluan.

Kami mempunyai penjelasan yang lojik untuk semua perkara yang mereka persoalkan tetapi fakta ini banyak diselewengkan oleh mereka. Kadangkala pihak administrator diperlekeh dan disumpah seranah apabila cuba menyelesaikan perkara ini dengan pihak tertentu.

Sila ambil perhatian jangan sesekali percaya dengan cubaan pihak tertentu yang cuba membuat hasutan ini. Pihak ini akan sentiasa berterusan memberi gambaran yang /negatif buruk terhadap komuniti dan pengurusan kami sehingga objektif mereka untuk memecahbelahkan komuniti ini tercapai. Sila juga ambil perhatian sesetengah pihak ini masih berada di dalam komuniti ini untuk meneruskan agenda mereka. Ada juga pihak yang sudah dipengaruhi dan meneruskan agenda bersama-sama mereka.

Sekiranya anda mendapati adanya aktiviti yang mendorong perkara negatif terhadap kami, yang dikelolakan/dianjurkan oleh ahli-ahli di dalam komuniti ini, sila HUBUNGI KAMI beserta bukti yang jelas. Tindakan 'Permanent Ban' akan dilakukan ke atas akaun tersebut. Sekiranya mengandungi unsur-unsur fitnah yang keterlaluan, kami tidak akan teragak-agak untuk membuat laporan polis. Sila rujuk Terms & Conditions forum ini sebagai rujukan anda.

BERSAMA-SAMALAH KITA MENJAGA KEHARMONIAN KOMUNITI INI. Terima kasih atas kerjasama anda.

Keep Supporting Us!

Ada jugak makhluk yang tak kenang jasa komuniti nie
 

mimie813

Super Active Member
Messages
6,531
Joined
Nov 26, 2009
Messages
6,531
Reaction score
290
Points
81
always supporting cg
 

zkry

Super Active Member
Messages
6,718
Paid Membership
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
Siapakah mereka tu...meh sini...:mad::mad:
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Messages
109,190
Paid Membership
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,043
Points
1,101
ko ke tulis tu eboss
 

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Sejak aku berjinak2 dengan forum aku dapati hanya di CG sahaja segala peluang utnuk berbincang, berkawan, meluahkan perasaan dan masalah serta yang utama mencari peluang perniagaan dibuka seluas-luasnya tanpa sekatan selagi ia tidak bercanggah dengan peraturan CG dan undang2 negara....namum ada juga yang bersifat talam dua muka
 

abahmu

Legendary Member
Messages
17,952
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
126
Points
123
sape yer yg selalu duk kutuk2 admin cg ni sblm ni yekk....
 

ejalmlk

Legendary Member
Messages
10,530
Paid Membership
Joined
Aug 8, 2008
Messages
10,530
Reaction score
43
Points
120
Kebelakangan ini pihak kami banyak mendapat aduan bahawa ada sesetengah pihak/ahli yang cuba untuk memburukkan komuniti dan menjatuhkan kredibiliti pihak pengurusan yang boleh menjejaskan keharmonian komuniti. Ini disebabkan cubaan sesetengah pihak tidak berpuas hati dengan tindakan yang telah dibuat pihak pengurusan dalam beberapa perkara, walaupun mereka telah banyak diberikan peluang untuk 'buat duit' melalui komuniti ini. Kumpulan/individu yang seumpama 'kacang lupakan kulit' ini telah pun dikenalpasti masih berleluasa menyebarkan dakyah yang negatif dan sangat buruk terhadap kami. Pihak yang terlibat ini asalnya samada adalah individu yang bermasalah, yang tidak dapat menerima peraturan forum dan sesetengahnya mempunyai sikap mengambil kesempatan yang keterlaluan.

Kami mempunyai penjelasan yang lojik untuk semua perkara yang mereka persoalkan tetapi fakta ini banyak diselewengkan oleh mereka. Kadangkala pihak administrator diperlekeh dan disumpah seranah apabila cuba menyelesaikan perkara ini dengan pihak tertentu.

Sila ambil perhatian jangan sesekali percaya dengan cubaan pihak tertentu yang cuba membuat hasutan ini. Pihak ini akan sentiasa berterusan memberi gambaran yang /negatif buruk terhadap komuniti dan pengurusan kami sehingga objektif mereka untuk memecahbelahkan komuniti ini tercapai. Sila juga ambil perhatian sesetengah pihak ini masih berada di dalam komuniti ini untuk meneruskan agenda mereka. Ada juga pihak yang sudah dipengaruhi dan meneruskan agenda bersama-sama mereka.

Sekiranya anda mendapati adanya aktiviti yang mendorong perkara negatif terhadap kami, yang dikelolakan/dianjurkan oleh ahli-ahli di dalam komuniti ini, sila HUBUNGI KAMI beserta bukti yang jelas. Tindakan 'Permanent Ban' akan dilakukan ke atas akaun tersebut. Sekiranya mengandungi unsur-unsur fitnah yang keterlaluan, kami tidak akan teragak-agak untuk membuat laporan polis. Sila rujuk Terms & Conditions forum ini sebagai rujukan anda.

BERSAMA-SAMALAH KITA MENJAGA KEHARMONIAN KOMUNITI INI. Terima kasih atas kerjasama anda.

Keep Supporting Us!

Orang macam nie patut dibuang negara ....:(scam:(scam:(scam:mad::mad:
 

erDrAg00n

Moderator
Messages
13,729
Joined
Dec 22, 2007
Messages
13,729
Reaction score
5
Points
120
insya allah...
selagi diri ini masih sedar...
akan ku kenang CG dan jasa rakan2 di sini...
waCha!!! kepada budak2 yg lupa www. nie
apala..
kita kat sini da macam satu komuniti
da macam adik bradik...
sekali sekala bergadoh xda hal r...
tapi law da sampai menjatuhkan air muka tu...
sendiri pahamla
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register