BTC USD 82,615.5 Gold USD 4,144.52
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Complex or Simple?

Complex or Simple?


  • Total voters
    0
bagi saya....mula2 belaja yg complex dulu...lama2 nampak yg simple tu mmg simple....he he he
 
before I agree that the more complex a system, the more profit result, but it exists and I now use, a system, which in simple fact, it can provide the same profit with a complex system ... and now I have a different view, that is simple is better
 
Simplicity, Efficiency and Consistency.

Start from simple combinations of TA indicators to more complex trading systems!!!
 
Erm.....Cari yang simple jer... SnR dan Candlestick :D
 
yg penting asyik
org lama2 yg dah puas cuba macam2 indicator
last2 semua balik pada simple
 
Saya prefer simple. Mudah difahami, mudah dilaksanakan. Nak complex dgn tools ni tu buang masa dan produktiviti
 
aku masih guna yg complex..sekarang sedang mencari yg simple but profitable..
 

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.13752
USD / JPY
156.911
GBP / USD
1.32682
USD / CHF
0.83114
USD / CAD
1.41565
EUR / JPY
178.490
AUD / USD
0.70156
Back
Top
Log in Register