Celcom Hadir Dengan Pelan Xpax - No Kelentong

Recommended Brokers


2618918

Active Member
Joined
Aug 8, 2012
Messages
2,262
Reaction score
1,165
Points
101


Celcom hari ini telah memperkenalkan pelan baru mereka untuk para pengguna prabayar, dinamakan sebagai Xpax No Kelentong. Melalui penawaran baru ini, Celcom menekankan yang mana mereka ingin menawarkan pelan yang ringkas dan mudah difahami – serta tidak lagi memeningkan para pengguna.

Xpax No Kelentong ini hadir dengan penawaran asas 10GB untuk internet asas (64kbps) dan juga 10GB untuk Facebook. Untuk kedua-dua penawaran ini, pengguna hanya perlu memastikan akaun Xpax mereka aktif, dan boleh menikmati kedua-dua penawaran ini secara percuma.

Untuk pelan internet pula, Xpax kini menawarkan:

RM3 untuk 1GB – digunakan dalam masa 24 jam.
RM10 untuk 2GB – digunakan dalam masa 7 hari.
RM30 untuk 5GB – digunakan dalam masa 30 hari.
RM50 untuk 10GB – digunakan dalam masa 30 hari.

Kadar panggilan adalah 24 sen untuk panggilan dan 12 sen untuk SMS. Disamping itu, Xpax juga kini menawarkan beberapa perkara tambahan, iaitu:

RM1 untuk panggilan tanpa had ke satu nombor bagi tempoh 24 jam.
RM1 untuk 1GB internet lewat malam (1 pagi hingga 7 pagi) untuk sehari.
RM1 untuk 1GB YouTube untuk sehari.
RM7 untuk panggilan tanpa had ke 10 nombor bagi tempoh 7 hari.
RM7 untuk 10GB internet lewat malam bagi tempoh 7 hari.
RM7 untuk 10GB YouTube bagi tempoh 7 hari.




Bagi pelanggan sedia ada yang boleh membuat perubahan kepada pelan Xpax No Kelentong ini dengan mendail *118# hari ini. Pihak Celcom juga turut menekankan yang mana bagi para pengguna pelan sedia ada boleh menikmati penawaran Internet Burung Hantu seperti biasa, dan tiada perubahan sekiranya mereka kekal menggunakan pelan lama berkenaan – tetapi masih boleh melanggan pelan Internet baru ini.
 
Last edited:
Sponsored Post

Prisoner

Active+ Member
Joined
Apr 25, 2010
Messages
4,005
Reaction score
38
Points
30
pening baca plan yang dia ada..

ingatkan telco giant ni tak pandang prepaid dah..
 

-RIZUAN-

CG Top Poster Club
Joined
Mar 5, 2008
Messages
20,959
Reaction score
639
Points
161
yg aku nk tau dr mana asal perkataan kelentong ni..
ada yg kata india marah bila org sebut kelingtong
 

2618918

Active Member
Joined
Aug 8, 2012
Messages
2,262
Reaction score
1,165
Points
101
Persoalannya, selama ni diorang betul kelentong ka? :D
 

fpe

Active Member
Joined
May 30, 2015
Messages
1,222
Reaction score
12
Points
25
laju tak intrnt nya
 

thezul

Active+ Member
Joined
Oct 24, 2010
Messages
3,048
Reaction score
47
Points
30
Rm30 5gb takde split data kira ok lh.tapi burong hantu sudah dihapuskan pulak

Gara gara setengah pihak yang tamak.hmmm
 

mr wls

Fun Poster
Joined
Mar 21, 2014
Messages
892
Reaction score
9
Points
15
Xpax No Kelentong ini hadir dengan penawaran asas 10GB untuk internet asas (64kbps) dan juga 10GB untuk Facebook. Untuk kedua-dua penawaran ini, pengguna hanya perlu memastikan akaun Xpax mereka aktif, dan boleh menikmati kedua-dua penawaran ini secara percuma.

:)cgrock
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,562
Reaction score
279
Points
131
Selama ni dorang kelentong la ye ? hahaha
 

waepy

Active+ Member
Joined
Sep 9, 2011
Messages
4,616
Reaction score
333
Points
41
Xpax No Kelentong ini hadir dengan penawaran asas 10GB untuk internet asas (64kbps)
kalau setakat 64kbps, setahun pun x habis kuota 10gb tu.... :)):))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register