BTC USD 59,365.9 Gold USD 2,411.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Angin ajaib dalam badan.

Aku dah kene sampai tak bleh bgn...
Merangkak cari dinding nak bgn...
Dari pinggang pegi ke kaki kiri kdg kanan...
Mcm lumpuh bile pinggang terlampau sakit...
Siap panggil tukang urut dtg umah...
Mmg byk angin, tgh sakit tak bleh buat ape tp ade la kurang skit...
Pegi klinik byr dr bg ubat bengkak dgn saraf baru la beransur kurang...
Dr mmg ckp saraf dgn otot bengkak la biasenye...
Sebulan lebih jgk baru ilang betul...
Yg perasan puncenye mkn masak lemak nangka mase bln puase baru2 ni...

Sblm ni penah kene tp dgn panadol yg sakit urat tu dah bleh kurang...
Kali ni lain mcm, serik nak mkn bende2 berangin...
mak aih ganeh demo kene.. den tak penah lagi la tahap takleh jalan..

nak kene tampal dah tu kat rumah makanan apa yg berangin yg takleh makan tu.. den ni tak tau la punca dari makanan ke guane, den tak makan sayur nangka tu ..
 
Sponsored Post

Yang ni saya kurang faham.
Apa connection orang yang kena urut dan tukang urut.
Ada saluran bersambung ke?
kalau dlm badan ada someting yg mistik-jin, bila tgk org urut urut dia akan dengan sendirinya sendawa. kalau duduk dekat org yg mengamal sesuatu ilmu juga akan keluar sendawa sbb dia tk selesa..
 
ada bnyk gred, klo kita nk yg berkualiti..
kne cari yg mahal skit..
tp klo x mampu, ambil je yg murah..
tgk serasi ke tak dgn badan..

dikatakan palsu sebab kdng2 tu diorang mix..
evoo kebanyakkan cold press..

ada yg cold press tp versi perahan pertama..
perahan kedua..
perahan ketiga..
pokok tua , pokok muda..
negara turki, negara morroco, negara spain..

mcm2 cara marketing produk..

aku cuma kempen beli yg mahal..
supaya kita dpt yg terbaik..

ada orang serasi yg murah..
ada orang serasi yg mahal..

cari dekat farmasi atau kedai arab senang skit..
standardnya 500ml..
ok kedai arab banyak kek sini.. nnt den usha..

pastu camno nak amalkan natang tu? minum gitu je ke atau buat masak?
 
Yang ni saya kurang faham.
Apa connection orang yang kena urut dan tukang urut.
Ada saluran bersambung ke?

Ni pernah baca dalam page kesihatan
Orang yang mengurut tu sendawa sebab otot turut sama bergerak
Jadinya angin yang ada dalam perut tukang urut akan keluar
Itu dari perspektif perubatan moden la
 
ok kedai arab banyak kek sini.. nnt den usha..

pastu camno nak amalkan natang tu? minum gitu je ke atau buat masak?

selalunya org minum mcm tu je..
mula dgn satu sudu kecil.. ketika bgun awal pgi..
benda ni nk praktik susah skit..
try dlu tgk mcm mana..
seminggu dua..
 
mak aih ganeh demo kene.. den tak penah lagi la tahap takleh jalan..

nak kene tampal dah tu kat rumah makanan apa yg berangin yg takleh makan tu.. den ni tak tau la punca dari makanan ke guane, den tak makan sayur nangka tu ..

Kali ni mmg ganas...
Lain mcm die tangkap...
Bdn nak lurus pun sakit...
Pinggang, kaki sakit...
Mmg takot dah nak mkn nangka...
 
ok insyaallah bln dpn den cuba cari..

bln ni bajet sudah lari 🤭 🤭

yg sebaiknya cut gula dlm minuman, cut caffeine..
akan nmpk perbezaan yg ketara dlm kesihatan..
benda free.. tp susah nak buat..

kemudian baru add on minyak olive evoo..
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register