Alqaeda siapa yang punya

CG Sponsors




badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30
aku dapat info
alqaeda ni dibuat oleh israel dan amerika untuk menghancurkan rusia dulu.
kemudian sekarang dipergunakan untuk kepentingan politik mereka.

anggota2 alqaeda sendiri adalah orang orang yahudi dan kristian yang meniru pakaian umat islam untuk menipu kita.

baru2 ni ade protes pasal penangkapan anggota alqaeda (19 orang)2 antaranya rakyat amerika yang kaki mabuk dan kaki perempuan.

satu lagi propaganda kristian

update:
isu
osama bin laden dan keluarga beliau adalah warganegara amerika
anak osama sendiri dikabarkan akan dilantik amerika untuk menjadi pegawai PBB
 
Last edited:
Sponsored Post

lah7257

Active Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
1,971
Reaction score
5
Points
25
Betul ker nih... Ada sumber sahih tak bro?
 

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
aku dapat info
alqaeda ni dibuat oleh israel dan amerika untuk menghancurkan rusia dulu.
kemudian sekarang dipergunakan untuk kepentingan politik mereka.

anggota2 alqaeda sendiri adalah orang orang yahudi dan kristian yang meniru pakaian umat islam untuk menipu kita.

baru2 ni ade protes pasal penangkapan anggota alqaeda (19 orang)2 antaranya rakyat amerika yang kaki mabuk dan kaki perempuan.

satu lagi propaganda kristian
DIRECT LInk plizz
 

acan

Banned
Joined
May 31, 2009
Messages
19,661
Reaction score
15
Points
120
cube tepek sket mne info tu ko dapat..

men cakap2 je susah r..
 

sureheboh.com

Passed Away
Platinum Member
Joined
Jan 17, 2007
Messages
18,961
Reaction score
308
Points
131
aku dapat info
alqaeda ni dibuat oleh israel dan amerika untuk menghancurkan rusia dulu.
kemudian sekarang dipergunakan untuk kepentingan politik mereka.

anggota2 alqaeda sendiri adalah orang orang yahudi dan kristian yang meniru pakaian umat islam untuk menipu kita.

baru2 ni ade protes pasal penangkapan anggota alqaeda (19 orang)2 antaranya rakyat amerika yang kaki mabuk dan kaki perempuan.

satu lagi propaganda kristian
UMNO yang punya :eek:
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
8,939
Reaction score
862
Points
121
sumber sahih mana 2 cuba la tempet sini ramai2 nak tngk gak...
 

badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30
sumber sahih mana 2 cuba la tempet sini ramai2 nak tngk gak...
untuk meruntuhkan kekuatan russia aritu
dorang buat alqaeda ni.
anggota2 alqaeda yang ditangkap amerika most of them kaki botol.

kene ade blog sumber ke baru betul?
:-?:-?:-?
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,140
Reaction score
76
Points
1,020
mcm2 hal la skrg ni
 
Sponsored Post
Top
Log in Register