BTC USD 84,550.6 Gold USD 4,285.46
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,378
   Public blogs
6,374
   Private blogs
4
Blog entries
11,123
   Public blog entries
10,413
   Private blog entries
23
Views
6,704,135
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
anseltay
Updated
1 min read
Views
965
Others
CERTIFICATION OF HALAL http://2.bp.blogspot.com/_o0c6AppK_fw/Su1LLoYAMUI/AAAAAAAAAB4/giL9T0H8Yx4/s1600-h/C--Documents+and+Settings-ansel-Local+Settings-Application+Data-Mozilla-Firefox-Profiles-b7yij01g.default-Cache-6F917E46d01+-+Adobe+Reader.bmp CERTIFICATION OF ANALYSIS...
anseltay
Updated
3 min read
Views
740
Others
KINI SEMUANYA DAPAT DISELESAIKAN ..... DENGAN HANYA SATU PRODUK SAHAJA EUMORA Bar Rawatan kulit yang mengandungi MOOR yang hebat dan mikroalga yang dihidrat (H-ma), dihasilkan serta 100% diimport dari eropah Eumora = Moor + H-mA + Ramuan asas dari eropah MOOR Berasal dari Austria,sejenis...
anseltay
Updated
1 min read
Views
1K
Others
SAB SUPPLIER & TRADER WANTED Name of Company: eSABee Biotika Sdn Bhd Singapore--->Malaysia--->Brunei--->What next country will be?? Coming soon! Role: Trading and Supplying. What we need is your strong people networking, communication skills, and positive mind set. Remuneration: Monthly...
dapatduit
Updated
3 min read
Views
2K
Others
>KERUGIAN BAGI WANITA YANG MENOLAK PERKAHWINAN > > terdapat segolongan wanita > >yang menolak perkahwinan. Antaranya memandang > >perkahwinan sebagai satu bebanan yang menyekat > >kebebasan. Bila berkahwin, kuasa mutlak dalam > >menentukan hidup berubah dan terpikul pula dengan > >kerja-kerja...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
856
Others
removed .
huzret
Updated
4 min read
Views
934
Others
:) Sepanjang tempoh haid, wanita mempunyai daya tahan tubuh yang secara relatifnya lebih lemah dan bakteria mudah menjangkiti faraj mereka yg mana akan menyebabkan inflamasi dan ketidakselesaan yang boleh mendatangkan penyakit.:) Dengan demikian, pemilihan dan pengunaan tuala wanita yang...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
874
Others
removed .
good123
Updated
4 min read
Views
705
Others
That love of accumulated bit by bit n on n on, you and I talked a long, long time, weBreak upFast n months. You said I love you not love at first sight, so I do not love you, so I will not be sad after breaking up, so ... ... But I tell you, I love you, love you, I am sad after breaking up...
reymereyz
Updated
1 min read
Views
768
Others
jgn biarkn hidup anda diselubungi hutang!! WALLAWEYH !!
reymereyz
Updated
3 min read
Views
803
Others
Governments and individuals have realized that nicotine, and tar related disease like cancer, and heart diseased are killing thousands of people in developed countries even occasionally than communicable diseases. Now, laws and safety rules and regulations have been implemented to prohibit...
reymereyz
Updated
2 min read
Views
683
Others
1. Myth: Im too young to worry about breast cancer. Fact: While its true that your breast cancer risk increases as you get older, the fact is that women of all ages are at risk for developing breast cancer. See: 5 Reasons Why Young Women Should Perform Monthly Breast Self Exam 2. Myth: Theres...
reymereyz
Updated
2 min read
Views
1K
Others
Antara tanda-tanda kiamat semakin hampir 1. Sembahyang diabaikan (diringan-ringankan). 2. Keinginan nafsu syahwat digalakkan dan berleluasa disebarkan melalui iklan, buku, gambar, risalah atau filem. 3. Penjenayah menjadi pemimpin dan kebanyakannya jahil mengenai agama dan banyak memberi fatwa...
reymereyz
Updated
6 min read
Views
577
Others
My friend Vanessa was a health nut before she became pregnant, but things got out of control when she found out she was having a baby. One afternoon, she was hanging out at my house while I was heating up lunch. The second I cracked open a can of spaghetti, she freaked out and left the room...
reymereyz
Updated
2 min read
Views
713
Others
Menarik seperti bunyinya, tapi kelebihannya adalah untuk semua umat Islam seluruh dunia sebagai satu lambang perpaduan. Jika dilihat dari peta dunia kita akan mendapati bahawa Indonesia berada di sebelah timur bumi. Bahagian besar Indonesia adalah kepulauan Jawa, Sumatra, Borneo dan Saibil...
ozmosis69
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Salam semua. Selamat datang dan terima kasih pada semua kerana memberikan sokongan kepada intelFX walaupun baru sahaja bertapak nampaknya sokongan dari anda semua amat menggalakkan. Terima kasih atas sokongan ada semua :)cgrock:)cgrock Website Rasmi IntelFX KLIK SINI Thread Rasmi...
dantarominami
Updated
2 min read
Views
654
Others
Air AO Kesihatan / Kosmetik / Kecantikan AIR MINUMAN BERALKALI DEMI KESIHATAN BADAN *Pembekalan kalsium, menyihatkan badan, mencegah kesan-kesan mabuk,air merasa manis yang menyembuhkan sakit perut. *Meminum air AO setiap hari akan mempercepatkan proses penyingkiran toksin-toksin badan...
kaijie3445
Updated
1 min read
Views
822
Others
Syarikat kami menguruskan satu program untuk membina kerjaya pelajar semasa belajar. Kami sedang mencari sesiapa yang ingin bekerjaan sambilan. Kelayakan untuk memohon:- -lelaki/perempuan berumur 18th - 35thn. -minimun SPM/STPM /Diploma/Degree -Pelajar Kolej/Universiti/lepasan Graduan layak...
econetmy
Updated
2 min read
Views
5K
Others
ELECTRIC SECURITY FENCE & ALARM SYSTEM *Proven protection *24 hours security protection that never sleeps! *Powerful high voltage shock (5,000 to 10,000 volts) We sell and install a proven, affordable, latest technology and highly effective high voltage Electric Fencing Security System to...
mikel5
Updated
3 min read
Views
592
Others
The Best Penis Enlargement Pills The Best Ways To Enlarge Penis, VigRX Plus , Vimax Pills, ProSolution Pills Best Penis Enlargement Pills and Male Enhancement product Really working Can increase the growth of the penis up to 3-4 inches, without side effects, 100% Money Back Guarantee ...
royasyraf
Updated
1 min read
Views
888
Others
Hanya lawati www.ntwira.com. Dan...................:-?
Back
Log in Register