BTC USD 84,913.2 Gold USD 4,285.46
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,378
   Public blogs
6,374
   Private blogs
4
Blog entries
11,123
   Public blog entries
10,413
   Private blog entries
23
Views
6,703,931
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
kamaru08
Updated
1 min read
Views
772
Others
:Dhahaha kene warning ngan admin xleh promote blog sukati kat carigold...~X(
zuhanif
Updated
1 min read
Views
709
Others
hello kenkawang jom rasmikan launching my new best biz for this year just klik this link and make the whole world in your hand. For anyone have an interest to make it like me just msg or chat with me i always on line. good luck . For the first step you may go and look the detail info...
anniechan
Updated
1 min read
Views
731
Others
Potensi Perniagaan 1. Diiktiraf oleh Kementerian Pendidikan Malaysia 2. Mendapat kepatuhan syariah 3. Saiz pasaran 5 juta pelajar dan berkembang (500,000 budak masuk Darjah 1 setiap tahun) 4. Pendidikan adalah satu keperluan/wajib 5. Satu-satunya perniagaan di Msia yang berasaskan pendidikan -...
cailijia
Updated
3 min read
Views
862
Others
Graduated, disband, and no depression, but full of heart ... sad ... Not because of jordan shoes leaving, just because Meeting in too hard. Originally thought he was old enough to no longer need the warmth of home, Can now find haven away from home, the bedroom has been the destination of the...
mattbee
Updated
1 min read
Views
2K
Others
Ini betul2 kawasan melombong emas,member CG yang nak jadi kaya boleh tolong carikan pelabur,saya bagi % tiap bulan hasil jualan emas.Modal melombong tak sampai sejuta.Kawasan belum lagi dilombong sebab......... tapi Perjanjian Hak Melombong sudah ditandatangani dengan Tuantanah.Cepat ini betul2...
fighter034
Updated
3 min read
Views
883
Others
It is commom that we get a lot of SMS and most of them are so important.Do you find it is not easy that we save so many contacts in our mobile phone?SIM or memory card has its limited storage capacity and our SMS and contacts will become more and more,what can we do with this?Someone will say we...
jlo69
Updated
1 min read
Views
954
Others
metaBURN+ http://metaburnplus.blogspot.com http://rosssafinahor.com http://fingersshoppers.com
cailijia
Updated
3 min read
Views
815
Others
Temper who did not, but to learn to apply to nike sb dunk low the tolerance. After a hundred years time my hair Biao, the sorts of extreme calm and only the mother can only tell me such a reason. This too would like to lose a big burden. Temper on me, really heavy burden was psychosomatic grew...
kamalgold
Updated
1 min read
Views
2K
Others
REGISTER JE TERUS DAPAT $10.MENARIKNYA COMPANY NIH.KLIK LINK INI http://www.geostring.com/?1112489
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
1K
Others
kepada Allah. satu satunye yang mengerti aku. Yakinkah ku berdiri di hempa tanpa tepi Bolehkah aku mendengarMu Tubuh dalam emosi tak bisa bersembunyi Aku dan nafasku merindukanMu Terpuruk ku di sini Teraniaya sepi Dan ku tahu pasti Kau menemani Dalam hidupku,kesendirianku Teringat ku...
swatch2211
Updated
1 min read
Views
2K
Others
nikon d70 bersama dengan lens batery untuk dijual bersama dengan flashlight email saya di [email protected]
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
2K
Others
deleted .
azue08
Updated
1 min read
Views
2K
Others
AMFLEXI PLAN - merupakan 1 Plan savings untuk persaraan dan pendidikan anak anda - Boleh diganti sebagai plan EPF bagi pelanggan yang bekerja sendiri - Umur layak memohon (1-60 Tahun) - Simpanan minimum sebanyak 10x sahaja - Tertakluk kepada kuota permohonan(First come first serve) - Simpanan...
anuar_mustaffa
Updated
1 min read
Views
899
Others
Tanah lot Pulau redang utk di jual. Lot daratan: Lot no 270,271,272,273,266,267 dgn harga rm 170k/ekar keluasan 36 ekar. Lot pantai teluk bakau sebelah laguna resort rm 3.5j/6lot/5 1/4 ekar.harap maklum..talian contact 0139608907 (anuar).:)
elly84
Updated
1 min read
Views
850
Others
Sahabat Sekalian, Sedang mencari kerja atau perlukan duit yang lebih???? Kami bayar sehingga USD 1000 = RM 3,800 atau lebih secara bulanan. Kami menawarkan kepada anda peluang pekerjaan di rumah seperti Menaip/kerani/setiausaha/penyelia/pelatih/Peg. Pemasaran/pengurus. Pengalaman tidak...
duit1000
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Wangi Sentuhan Terhebat Produk minyak wangi Auralife lebih kepada wangiannya. Jika anda mendapat kesan yang baik , mungkin sampai ketahap memulihkan pelbagai masaalah(penyakit) atau menentang dan menuetralkan gelombang berbahaya secara langsung membantu badan manusia untuk menjadi lebih sihat...
cailijia
Updated
3 min read
Views
629
Others
Some are doomed to separation, and some love destined to end. Who belong to our oath is Suifengerqu the. Remember the scene Chu Xiangshi What? Is so memorable. I have nike sb dunk low been obsessed with, you have said is not the end but I love to turn up. Why should I turn, I bent to think that...
erahija
Updated
1 min read
Views
1K
Others
* Laman Periklanan Untuk Produk Anda!!! * Peluang memasarkan Produk & Perkhimatan Dengan Berkesan Melalui Kaedah Iklan. * Sewaan Periklanan Hanya RM150 Setahun. * Peluang untuk agen jualan kepada ratusan syarikat. * Peluang Menambah pendapatan sehingga RM4000 seminggu...
kingnocrown
Updated
2 min read
Views
2K
Comments
1
Others
Satu petang, aku layankan hati yang tengah barai, otak yang tengah kusut, pergi bawak kaki pusing-pusing shopping complex sorang-sorang. Dah penat tak tau nak buat apa, aku singgah kedai kopi Setabak, minum kopi panas, pekena Dunhill tujuh lapan batang. Pehh, memang pakej lengkap untuk...
Back
Log in Register