BTC USD 84,524.3 Gold USD 4,285.49
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,378
   Public blogs
6,374
   Private blogs
4
Blog entries
11,124
   Public blog entries
10,414
   Private blog entries
23
Views
6,704,300
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
Moo
RuthlessFairy
Updated
2 min read
Views
997
Others
dear, my busuk, Moo helo moo.. moo apa khabar? rindunyeee momy kat moo. momy sentiasa harap moo and papa sihat.. :) moo, papa mcm ne? papa sihat ke? kalau papa tak sihat, moo tolong tgk2kan papa tau. momy tak dapat nak tgk papa.. moo, moo mcmne sekarang,sayang? papa peluk moo tak sebelum...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
1K
Others
removed .
duitselalu
Updated
1 min read
Views
756
Others
Reload bersama ereload2u pendapatan berganda memanti semua www.ereload2u.com
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
866
Others
Abang.. Tidak pernahku bernafas tanpa merindukanmu.
boss
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Agen kad kredit bank rakyat diperlukan Posted 06-04-2010 at 08:52 AM by boss PERHATIAN!!.. - part time atau full time - time keje.. suke ati ko la.. janji ko happy.. - komisyen tinggi < up to RM1** per kad. - training disediakan - presentation kit disediakan - senang giler... market fresh gler...
RLA
Updated
1 min read
Views
2K
Others
salam dan selamat sejahtera sume warga CG..
amierfxhunter
Updated
1 min read
Views
2K
Others
PERHATIAN KEPADA SEMUA STAF KERAJAAN DAN BADAN BERKANUN..!!:) CIMB BANK KINI MEMBUAT PROMOSI BARU PADA KADAR 4.99% SELAMA 15 TAHUN(KADAR TETAP) DAN 5.20% DARI TAHUN KE 16 HINGGA KE 20 TAHUN. *TIADA DEPOSIT SEKURITI *CAJ SERENDAH 4% *POTONGAN MELALUI ANGKASA *TIADA BAYARAN PENDAHULUAN *TIADA...
deng
Updated
1 min read
Views
781
Others
http://nuhakimod2u.ning.com/
kerangmanis
Updated
1 min read
Views
887
Others
Gerai ICT Online 2010 Ini Merupakan Sebuah Laman Web Yang Memudahkan Pengguna Untuk Membeli Barangan ICT Secara Pukal Dengan Mudah. Urusan Urusniaga Amatlah Dipercayai Dan Tidak Perlu Musykil Dengan Setiap Urusniaga Yang Anda Lakukan. Di Samping Itu, Laman Web Ini Juga Memuatkan Info- info Yang...
insan.prihatin
Updated
2 min read
Views
1K
Others
Invest for your future the easy way. Enjoy low monthly installments for the 1st five years when you invest in Amanah Saham Bumiputera (ASB) units. No upfront payment needed. To apply just flash your MyKad. Unique features: * No documentations required * On-the-spot approval and...
NurdinDaniel
Updated
1 min read
Views
951
Others
IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN HANYA DI ALEACORP Diterajui oleh syarikat yang sah berdaftar dengan SSM dan Kementrian Kewangan Malaysia Dapatkan E-Learning tentang cara-cara mendapatkan geran-geran kerajaan swasta untuk perniagaan anda atau untuk memulakan sesuatu perniagaan. *Jana...
pirez
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Promosi Raya Dari MBSB Untuk 3 Bulan Sahaja Pembiayaan Pinjaman Peribadi Untuk Kakitangan Awam dan Badan Berkanun Keistimewaan TANPA PENJAMIN BLACKLIST LAYAK MEMOHON 1) Potongan Melalui Biro Angkasa 2) Pembiayaan Maksimum Sehingga RM200,000 3) Kadar Keuntungan 4.99% Sehingga 20 tahun 4) Bersih...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
898
Others
removed .
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
2K
Others
Bulan, Aku masih disini Mendongak langit menantikan dikau. Arrgghhhhh.. Masih sama. tiada.sepi.kelam. Aku masih mahu menunggu kau hadir. Kerana sinar mu yang membuat ku hidup. Kerana sinarmu yang buat ku bahagia. Umpama malam ini milik aku. milik kamu. Aku tidak akan pernah lelah. Tidak pernah...
malek679
Updated
1 min read
Views
717
Others
http://emoney2u.com.my/aff/welcome.php?malek679
sinardelima
Updated
1 min read
Views
1K
Comments
2
Others
www.duit-raya.com/?ref=acit www.longd2u.com/?ref=samaskaya www.longd2u.com/?ref=sinardelima Daftar Sekarang !!!! (Rashid) +60177490829
newbie pips
Updated
1 min read
Views
1K
Others
belajar buat blog kat sini pun boleh http://freebuatblog.blogspot.com
sepul_90
Updated
1 min read
Views
755
Others
Kepada pelajar dan sesiapa yang ingin menjana pendapatan lebih dengan cara yang lebih mudah!!!Mahu menyelesaikan masalah kewangan!!!Mempunyai keinginan untuk memiliki sesuatu yang diimpikan tetapi masalah kewangan menyebabkan impian tidak tercapai!!!Tentu anda buntu memikirkan cara yang paling...
sepul_90
Updated
1 min read
Views
705
Others
Kepada pelajar dan sesiapa yang ingin menjana pendapatan lebih dengan cara yang lebih mudah!!!Mahu menyelesaikan masalah kewangan!!!Mempunyai keinginan untuk memiliki sesuatu yang diimpikan tetapi masalah kewangan menyebabkan impian tidak tercapai!!!Tentu anda buntu memikirkan cara yang paling...
malek679
Updated
1 min read
Views
971
Others
Salam Hormat dan salam sejahtera&#65533;, Money Dot Com sekali lagi mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi membaca email kami: >Komisen minima 30% diberikan. >Anda layak mendapat komisen sehingga 20 generasi. >30 hari jaminan duit dikembalikan tanpa soal dari tarikh langanan. >Segala...
Back
Log in Register