BTC USD 84,524.3 Gold USD 4,285.49
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,378
   Public blogs
6,374
   Private blogs
4
Blog entries
11,124
   Public blog entries
10,414
   Private blog entries
23
Views
6,704,300
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
newbie pips
Updated
1 min read
Views
958
Others
hukum allah tiada noktah, semua nye berkoma. forex @ saham adalah halal dan haram nye seperti org islam makan ayam kalo ayam yg dimakan itu disembelih ikut syariat islam maka halal tetapi jika ayam tersebut dipotong tidak ikut rukun dan syariat islam maka ia adalah haram. so dalam forex ni ia...
entreprenuer
Updated
1 min read
Views
804
Others
SMARTLINE SYSTEM TERBAIK DAN TERHEBAT BAKAL DILANCARKAN PADA 20 JUNE 2010 NANTI >>>>>CLICK DI SINI<<<<< Tajaan? Mencari Downline? MLM online? Tak reti nak Promosi? SEMUA ITU BUKAN LAGI SATU MASALAH DENGAN SYSTEM SMARTLINE KAMI KERANA DI SINI SETIAP ORANG ADALAH UPLINE DAN SETIAP ORANG ADALAH...
kasim
Updated
1 min read
Views
1K
Others
for tcontractor who yg nk gunapakai nama / tumpang sijil diploma/degree in civil engineering .. plzz do contact me
cthajar2311
Updated
1 min read
Views
2K
Others
Location : Taman Astana Permai, Bandar Indera Mahkota Kuantan Pahang. Semi-D Single Storey House with 3 bedrooms + 1 multi-functional room and 2 bathrooms. A fully-furnished home with affordable rate. Accommodations:- * TV (Astro) * Sofa * 3 queen-size beds * 2 air-cond...
NurdinDaniel
Updated
1 min read
Views
870
Others
Saya ingin berkongsi bersama anda satu PELUANG PERNIAGAAN menerusi INTERNET yang boleh dilakukan di rumah secara sepenuh masa atau separuh masa mengikut jadual anda sendiri.Impian anda untuk menjana pendapatan LUMAYAN seterusnya menjadi seorang JUTAWAN INTERNET tidak mustahil akan menjadi...
SARIF2U
Updated
1 min read
Views
1K
Others
SALAM SEJAHTERA Saya ingin menawarkan satu peluang terbaru yang hebat PROGRAM AFFILIATE BULK SMS MENGAPA PERLU SERTAI KAMI Modal Permulaan yang rendah hanya RM35 Komisyen yang tinggi 89% ( RM30 ) Kadar cas sms rendah, 1 sms hanya 7 sen Komisyen Affiliate terus dimasukan ke akaun bank anda...
NurdinDaniel
Updated
2 min read
Views
1K
Others
Salam Sejahtera Semua, Pengenalan Tentang AleaCorp.com AleaCorp.com ialah gabungan syarikat IT dan multimedia bertaraf global yang telah banyak memenangi anugerah antarabangsa dalam rekaan laman web, perisian dan lain-lain berkaitan ICT. Gabungan Wawasan Paradigma Sdn Bhd(821507-X) menerusi...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
1K
Others
removed .
lionboleh
Updated
1 min read
Views
1K
Others
i will help u apply personal loan or housing oso available. drop me a msg. simple documentation ic ,credit card and bankbook front page. or 3 months pay slip ,3 months salary crediting into ur account or epf latest , and bank book front pages.
riz_network
Updated
2 min read
Views
2K
Others
salam semua wrga cg. jika anda terjumpa dengan orang ini silalah jangan berurusan dengan org ini sebab di ni kaki scam. dia scam rm4180 duit aku untuk membeli 3 set nokia N97 dan masa yang di janjikan adalah 2 minggu dari tarikh pembayaran.tarikh pembayaran penuh aku buat pada bulan 12/2009...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
815
Others
removed .
sepul_90
Updated
1 min read
Views
637
Others
Kepada pelajar dan sesiapa yang ingin menjana pendapatan lebih dengan cara yang lebih mudah!!!Mahu menyelesaikan masalah kewangan!!!Mempunyai keinginan untuk memiliki sesuatu yang diimpikan tetapi masalah kewangan menyebabkan impian tidak tercapai!!!Tentu anda buntu memikirkan cara yang paling...
sepul_90
Updated
1 min read
Views
757
Others
Kepada pelajar dan sesiapa yang ingin menjana pendapatan lebih dengan cara yang lebih mudah!!!Mahu menyelesaikan masalah kewangan!!!Mempunyai keinginan untuk memiliki sesuatu yang diimpikan tetapi masalah kewangan menyebabkan impian tidak tercapai!!!Tentu anda buntu memikirkan cara yang paling...
sepul_90
Updated
1 min read
Views
619
Others
:D KEPADA SESIAPA YANG HENDAK MENJANA PENDAPATAN DENGAN SANGAT MUDAH SILA KLIK LINK INI UNTUK MAKLUMAT LANJUT : http://www.myspacemoney.my/epul_wireman
sepul_90
Updated
1 min read
Views
602
Others
nak jana pendapatan dgn mudah.. sila klik link ni http://www.myspacemoney.my/epul_wireman
Elur
Updated
1 min read
Views
961
Others
Searching for an Independent Elur Distributor / Elur Sponsor? Elur Founding Team believes that Professionals in MLM / Network Marketing business are people who are good at what they do and know why they are good. Starting from July 16th, 2010 The official Launch date of Elur Worldwide Inc in...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
760
Others
removed .
zmputra7
Updated
1 min read
Views
1K
Others
please look the blog link also...:">
sheikhazalia
Updated
1 min read
Views
1K
Others
HELLO ALL :) mana satu yang u pilih, chat kosong dengan kawan dan tak dapat apa-apa ATAU anda chat dan dapat INCOME $$$$$$$$ Untuk yang berminat buat duit sahaja, sila add facebook saya untuk bukti org yg dah berjaya dan chat untuk info di [email protected] layari website...
sains_metafizik
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Ini adalah percubaan pertama diwaktu 3.37pg sebab aku tak boleh tido tadi minum kopi... sambil layan CG, update forum,update blog pinjaman1malaysia..aku ternampak ada blog kat dalam CG ni..tak pernah masuk..ini first time aku menulis...:eek: ok lah aku nak try post dulu...nak tgk apa hasilnya:))
Back
Log in Register