BTC USD 84,018.2 Gold USD 4,285.46
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,378
   Public blogs
6,374
   Private blogs
4
Blog entries
11,117
   Public blog entries
10,407
   Private blog entries
23
Views
6,701,693
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
sepul_90
Updated
1 min read
Views
653
Others
salam semua..saya budak u jugak.and saya dah buat duit sendiri.modal sangat rendah.risiko pun rendah.. bisnes ni sangat untung.sekali sale dah balik modal. banyak masalh belanja kat universiti saya boleh cover lepas join benda ni: - nak beli buku2 rujukan - nak beli tiket bas balik kampung -...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
842
Others
removed .
jaanmdzain
Updated
1 min read
Views
582
Others
http://nzexclusivecomelbutik.blogspot.com/ http://nzexclusivecomelbutik2.blogspot.com/
Zalina75
Updated
1 min read
Views
724
Others
Produk ini terbukti berkesan untuk menyembuhkan 200 jenis penyakit dan juga sangat mujarab bagi yg hendak menurunkan berat badan. dgn hanya meminum satu sukatan sahaja pada waktu pagi beserta sedikit senaman ternyata berkesan,tunggu apa lagi jadi lah seorang ahli perniagaan yg ramping dan...
FXCM-PR Rep
Updated
5 min read
Views
743
Others
Concerns of a downturn in the 16 member euro area continue to gather pace as the spotlight slowly places focus on the fact that government actions to scale back stimulus measures will put the Euro-Zone at risk for a double-dip recession by the end of the year. Currently, indebted members of the...
sepul_90
Updated
1 min read
Views
771
Others
Kepada pelajar dan sesiapa yang ingin menjana pendapatan lebih dengan cara yang lebih mudah!!!Mahu menyelesaikan masalah kewangan!!!Mempunyai keinginan untuk memiliki sesuatu yang diimpikan tetapi masalah kewangan menyebabkan impian tidak tercapai!!!Tentu anda buntu memikirkan cara yang paling...
sepul_90
Updated
1 min read
Views
639
Others
Kepada pelajar dan sesiapa yang ingin menjana pendapatan lebih dengan cara yang lebih mudah!!!Mahu menyelesaikan masalah kewangan!!!Mempunyai keinginan untuk memiliki sesuatu yang diimpikan tetapi masalah kewangan menyebabkan impian tidak tercapai!!!Tentu anda buntu memikirkan cara yang paling...
sepul_90
Updated
1 min read
Views
696
Others
FXCM-PR Rep
Updated
4 min read
Views
758
Others
orex market volatility expectations have edged higher through the past week of trade, but relatively depressed absolute levels suggest that currencies will continue to see smaller moves in the week ahead. The Euro remains in a contained 200-point range against the US Dollar since June 14, and...
FXCM-PR Rep
Updated
1 min read
Views
801
Others
US Dollar Requires Sentiment and Fundamental Drive to Recover Euro Looks to US Nonfarm Payrolls, German Data for Next Moves Japanese Yen May Find Bid On G-20 Failure To Solve EU Debt Crisis British Pound Bullish Price Action Looks to be in the Horizon Canadian Dollar To Face Shift in Risk Trend...
puteri01
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Paling best anda berpeluang menjana side income 3~4 angka sehari. Sistem Canggih "CALL & EARN MONEY" mampu merubah kehidupan anda.. MAKLUMAT LANJUT? Sila SignUP untuk mendapatkan FREEWEB seperti di bawah ini: Klik www.enumx2u.com/globalteam http://www.globalteam.e-numx.com
Tokabaut
Updated
1 min read
Views
3K
Others
1. Percakapan 3 Wanita di dalam pesawat saat akan jatuh; Awek Jepun"Kenapa kamu ni sibuk2 betulkan seluar dan baju?" Awek Amerika"iya, kalo pesawat ini jatuh yg ditolong biasanya yg elok2 dulu" Awek Amerika"kok kamu malah dandan?" Awek Jepun"kan biasanya yg ditolong yg cantik2" tiba2 awek...
drbaz
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Salam Kenal semua
drbaz
Updated
1 min read
Views
994
Others
Lonjakkan Ekonomi ANDA dan UMAT ISLAM bersama EGROW SPONSOR CP ID: MY289356 INVITATION CODE: 785429
drbaz
Updated
1 min read
Views
890
Others
Lonjakkan Ekonomi ANDA dan UMAT ISLAM bersama EGROW SPONSOR CP ID: MY289356 INVITATION CODE: 785429
rodzi
Updated
1 min read
Views
1K
Others
sapa-nak bela ikan ketutu, saya ada jual anak ikan ketutu... tel saya rodzi 013-3642440.. tempat ambil di nilai dan kajang
FXCM-PR Rep
Updated
2 min read
Views
829
Others
MORNING SLICES FUNDYS Defensive play is the focus as double dip fears mount amidst an ongoing precarious debt situation in Europe in which funding is once again the key issue. Some relief came this morning for bankers since they seem to have won their battle to soften Basel III reforms...
FXCM-PR Rep
Updated
1 min read
Views
771
Others
EURUSD Euro Forecast to Rally Further Against US Dollar GBPUSD British Pound Outlook Bullish on Sentiment USDJPY Japanese Yen Expected to Rally Against USD USDCHF Swiss Franc May Strengthen against Dollar USDCAD Canadian Dollar Forecast Calls for Pullbacks GBPJPY British Pound Forecast...
kuding
Updated
1 min read
Views
958
Others
KWSP telah ditarafkan 5 bintang bagi kategori Agensi Sektor Awam terhadap Agensi Barisan Hadapan 2009 oleh MAMPU. Sementara itu bagi kategori 4 bintang dianugerah kepada JPN, LHDN, Kastam Diraja Malaysia dan Perkeso. JPP dan Jabatan Imegeresen Malaysia mendapat 3 bintang manakala Jabatan...
FXCM-PR Rep
Updated
4 min read
Views
658
Others
While the larger trend for the US dollar is still bullish; the potential for a permanent bearish reversal for the benchmark is higher now than it has been at any other time this year. The Economy and the Credit Market While the larger trend for the US dollar is still bullish; the potential...
Back
Log in Register