BTC USD 84,755.3 Gold USD 4,137.40
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,163
   Public blog entries
10,453
   Private blog entries
23
Views
6,711,588
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
zammie
Updated
2 min read
Views
450
Others
Harga : RM19.00 Pengarang : Xarine Halaman : 452 mukasurat Cetakan pertama : 2009 ISBN : 978-967-5118-22-7 Penerbit : Jemari Seni Publishing Status stok : ADA ~~~>>> Baca sedikit petikan Urusan ini perutusan cinta. Seperti sabda Rasulullah, Tidak beriman seseorang kamu sehingga dia...
zafaar
Updated
2 min read
Views
519
Others
Maklumat berikut dipetik secara ringkas dari dari laman web SME one stop info (https://secure.smeinfo.com.my) dan juga laman web banking info (http://www.bankinginfo.com.my). Anda boleh melayari kedua-dua web ini untuk maklumat yang lebih lengkap dan terkini. Ada dua bentuk program yang telah...
asraf25
Updated
1 min read
Views
582
Others
Dahsyat.. penangan mymode kat internet nih.. Walaupun niat pempromosi mymode ni baik, ada juga menimbulkan tanggapan negative bagi mereka yang menganggap mymode ni satu persaingan hingga menenggelamkan populariti bisnes yang mereka sedang jalankan. Maaf yang tidak terhingga dari kami di...
nasruddin
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Homestay di Kajang Lokasi strategik berhampiran dengan Giant, Tesco, Pelbagai kemudahan seperti Bank , kedai makanan, Stesen Minyak, dsb Berhampiran dengan : 1. Bandar Kajang 2km 2. Cyberjaya / Putrajaya 10km 3. Bangi / Serdang 5km 4. Kuala Lumpur melalui Jalan Cheras 20km 5. Nilai 3 melalui...
zammie
Updated
3 min read
Views
420
Others
Pengarang : Muhammad Muhyidin Harga : RM 22.00 Mukasurat : 220 Halaman ISBN : 978-983- 3892-05-1 Cetakan pertama : 2008 Penerbit : PTS Litera Sdn Bhd Status : ADA stok ~~~>>> Baca sedikit petikan Ketika malam menjelang, rerumput saling merendahkan diri melayukan kucupnya dan tidur dalam...
zafaar
Updated
4 min read
Views
570
Others
Sedikit Mengenai Pengarang : Pengarang berpengalaman luas dalam menyediakan kertas kerja di peringkat nasional mahupun antarabangsa. Antara organisasi yang pernah mendapat khidmat dari beliau ialah Open University Malaysia, Petronas dan Maybank Berhad. Manakala di peringkat antarabangsa pula...
Ariffanis
Updated
1 min read
Views
458
Others
* fresh design / up-to-date * best quality & services * kawasan : Kuala lumpur * untuk luar daripada kuawasan seperti terengganu dan lain2 tempat, kami menyediakan perkhidmatan penghataran melalui pos laju. * harga design dari rm30-rm150 mengikut kepada jenis design. * printing biasanya kami...
hadriati74
Updated
1 min read
Views
640
Others
Bagaimana dengan pinjaman yg anda buat tidak perlu bayar balik? Bagaimana dengan swipe credit card boleh dapat duit? BOLEH ke?* FREE LOAN & FREE CREDIT CARD. Dengan credit card boleh dapat RM10k sebulan, dan anda tak perlu susah2 fikir bagaimana untuk bayar balik pinjaman atau credit card.Email...
Goldeneyes
Updated
6 min read
Views
2K
Others
SHARING WITH EVERYONE AT ANYWHERE IN THE WORLD The More Smarter, Professional & Absolutely Financial Safe in Trade Profit Returning Offshore Tax-Free VGMC GOLD TRADING BUSINES What VGMC Offer? Virgin Gold is undertaking an exercise of issuing fresh Convertible Preferred Stocks (CPS) and...
Futurespros
Updated
2 min read
Views
454
Others
Natural gas futures were up for a second day on Monday, jumping to a three day high amid indications of increased demand after forecasts for colder than average temperatures in the U.S. next week. On the New York Mercantile Exchange, natural gas futures for February delivery traded at...
Futurespros
Updated
2 min read
Views
640
Others
Crude oil futures jumped to a three day high on Tuesday, amid expectations of increased global demand, while the U.S. dollar weakened, boosting the investment appeal of commodities. On the New York Mercantile Exchange, light sweet crude futures for delivery in February traded at USD91.67 a...
Futurespros
Updated
2 min read
Views
567
Others
Wheat futures surged to a one week high on Tuesday, amid increased demand for U.S. wheat and ongoing concerns over declining global supplies. On the Chicago Mercantile Exchange, wheat futures for March delivery traded at USD7.8812 a bushel during European afternoon trade, soaring 1.91%. It...
apis17
Updated
1 min read
Views
851
Others
:D barangsiapa yang membaca blog ni try comment sikit. saya newbies.
Ans Biz
Updated
1 min read
Views
783
Others
Program Affiliate pertama di malaysia yang mampu memberikan jaminan kejayaan dan pendpatan pasif sehingga 5angka walaupun tidak berjaya membuat sebarang jualan....... Produk maya iaitu pakej web terdiri: pakej ekonomi rm150 - potensi pendapatan pasif rm1323 (web blog) pakej standard rm450 -...
amilahafiqa
Updated
1 min read
Views
5K
Others
SALAM 1 MALAYSIA SAYA ADA JUAL PAMPERS HUGGIES,DRYPERS,MAMYPOKO AND PUREEN PREMIUM MURAH DARI HARGA PASARAN.SELAIN ITU SAYA TURUT MENJUAL SUSU BAYI PELBAGAI PILIHAN.BERMINAT? EMAIL SAYA [email protected]:)cgrock
ahib0205
Updated
1 min read
Views
2K
Others
Bro StanNero pesan, semua TF and pair boleh guna tetapi lebih prefer TF 30 and TF 1 hour Boleh untuk scalp dan boleh guna TF kecik seperti 15M lepas barry merah ko Buy Lepas je barry biru ko sell
millionatural
Updated
1 min read
Views
443
Others
TIDAK PERLU CARI DOWNLINE (kalau cari downline dapat 10% dari income downline setiap minggu selagi downline tidak keluarkan modal) tak perlu jumpa orang tak perlu jual barang tak perlu beli barang tak perlu kad kredit tak perlu susah payah tak perlu mantian tak perlu moniter internet tak perlu...
ahib0205
Updated
1 min read
Views
1K
Others
teknik scalping target 5 - 10 pips guna Time Frame M5 M15 & M30
ahib0205
Updated
1 min read
Views
1K
Others
indi format xxxxx.mq4 program files -> meta4 -> experts -> indicators indi format file xxxxx.tpl program files -> meta4 -> templates
valera
Updated
1 min read
Views
957
Others
salam, saja je nak menaip padahal bukan lepak sini sgt dah pon byk masa leisure terbuang ngan men game je kat fesbuk. my facebook is not for socializing. untuk men game je. jgn tak tahu wwoo fesbuk nye pasal leh sampai putus kawan wwoo. tu aku malas nak amek port ah. ****** dumbshit. this week...
Back
Log in Register