BTC USD 83,833.8 Gold USD 4,142.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,182
   Public blog entries
10,472
   Private blog entries
23
Views
6,722,925
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
kedai-lelaki
Updated
4 min read
Views
8K
Others
KENAPA PERLU PANTANG SEKS SELEPAS BERANAK? Mengikut tradisi orang Melayu, berpantang bagi ibu selepas bersalin yang paling baiknya adalah 100 hari. Bagi sesetengah orang, 100 hari itu dimaksudkan dengan tempoh berpantang untuk tidak bersama suami, manakala pemakanan harus dikawal secara ketat...
kedai-lelaki
Updated
2 min read
Views
2K
Others
INFO GAMBIR SARAWAK YANG ANDA PERLU TAHU RAMAI lelaki taksub dengan Gambir Sarawak yang kononnya mampu menambah kejantanan ketika melakukan hubungan kelamin tanpa menyedari ia boleh menyebabkan mati pucuk jika struktur dalaman zakar rosak akibat kudis atau jangkitan kuman. Lebih teruk lagi...
kedai-lelaki
Updated
4 min read
Views
10K
Others
Isteri Punca Nafsu Seks Suami Hilang Label: nafsu seks suami hilang, nafsu seks suami lemah, tenaga batin suami lemah, suami dingin seks, suami lemah syahwat, ubat kuat perangsang nafsu lelaki, penyelesaian masalah suami lemah nafsu seks, sikap isteri punca suami lemah seks Masalah seks...
kedai-lelaki
Updated
2 min read
Views
4K
Others
Produk Dewasa Laris Di Malaysia Label: produk, dewasa, produk dewasa, kedai dewasa, lelaki dewasa, wanita dewasa, kedaidewasa.com, kedai jual produk dewasa, produk lelaki dewasa, produk wanita dewasa, kedai seks, kedai seks malaysia Bila disebut sahaja Produk Dewasa secara otomatiknya kita...
kedai-lelaki
Updated
4 min read
Views
6K
Others
Membangkitkan GHAIRAH LELAKI Lemah Syahwat Label: lelaki ghairah, cara membuat lelaki ghairah, cara buat lelaki ghairah, tanda lelaki ghairah, tanda-tanda lelaki ghairah, titik ghairah lelaki, zon ghairah lelaki, lelakighairah.com, rahsia ghairah lelaki, portal lelaki ghairah, perfume lelaki...
brandonyim
Updated
1 min read
Views
650
Others
Googling around about online forex or online forex brokers and came across http://www.mffx.com MF Financial Ltd, do you guys try this website before, is it trustable? They even have free demo before invest, any feedback about this website?
polrock78
Updated
1 min read
Views
428
Others
Sila paparkan iklan anda di www.myiklan2u.my
fida87
Updated
2 min read
Views
392
Others
Mengikut kajian, terdapat ramai orang yang ingin belajar membaca Al-Quran. Mereka ini adalah daripada golongan yang berumur dan ramai juga yang masih muda seperti kanak-kanak & remaja. Pada kebiasaannya, kanak-kanak akan belajar Al-Quran di madrasah-madrasah dan surau-surau, manakala golongan...
fida87
Updated
1 min read
Views
420
Others
Jika Anda Selama ini Tercari-cari Kaedah Mudah untuk Anda Mempelajari dan Menghayati Al-Quran, Anda Bakal Menemui Penyelesaiannya Hari ini! Klik Disini>>> http://www.myqurandigital.com/index.php?ref=fidah
kedai-lelaki
Updated
1 min read
Views
3K
Others
MINYAK PENGASIH / PEMIKAT / PENGGODA PHEROMONE Bila disebut sahaja minyak pengasih terus kita fikirkan tentang minyak yang dihasilkan secara mistik oleh tok bomoh. Antara minyak pengasih yang terkenal ialah minyak pengasih buluh perindu, minyak pengasih jawa, minyak pengasih mani gajah, minyak...
kedai-lelaki
Updated
2 min read
Views
2K
Others
Kedai Menjual Produk Dewasa di Malaysia Terdapat beribu penjual kedai dewasa yang menjual pelbagai produk dewasa di internet ketika ini. Sedar tak sedar Malaysia juga merupakan salah satu pusat penjualan produk dewasa selain dari negara Jepun, Hongkong, China, Thailand dan Singapura. Di...
kedai-lelaki
Updated
2 min read
Views
8K
Others
Apakah Kesan Onani / Melancap / Masturbasi Bagi Kaum Lelaki? Label: kesan onani pada lelaki, kesan onani kepada kesihatan, kesan onani lelaki, kesan melancap lelaki, kesan masturbasi, jangan kerap onani, jangan melancap keterlaluan, onani dan mati pucuk, melancap punca mati pucuk, kenapa...
kedai-lelaki
Updated
2 min read
Views
1K
Others
Cara Bagaimana Lelaki Mati Pucuk Melakukan Hubungan Seks Label: pevesco pam zakar mati pucuk, suami mati pucuk, lelaki mati pucuk, pevesco pam bertaraf medikal, alat bantuan ereksi ----------------------------- KLIK IMEJ DI ATAS UNTUK MAKLUMAT LANJUT PEVESCO vacuum erection system...
umasuthan
Updated
1 min read
Views
709
Comments
1
Others
the distributor of quality trophy, crystal awards,arcylic gifts and wedding cards our products gold and silver plated cups, pewter items, challenge trophy, pendent and medal, arcylic gift, glass marble wooden awards, recognition plaques and shields, stationary sets, wedding cards and wedding...
benyhudianto
Updated
3 min read
Views
419
Others
Furchange Bisnis Yang Luar Biasa Dahsyat !!! NEW MLM... ''GRAND LAUNCHING'' BULAN APRIL 2012 BELUM GABUNG BISA DAPAT BONUS.. ?? WOW... MANTAP BRO... !! KONSEP BISNIS FENOMENAL TANPA RESIKO Ini adalah penawaran sekali seumur hidup untuk anda !! FurChange Club Indonesia adalah sebuah TEAM...
benyhudianto
Updated
3 min read
Views
482
Others
Furchange Bisnis Yang Luar Biasa Dahsyat !!! NEW MLM... ''GRAND LAUNCHING'' BULAN APRIL 2012 BELUM GABUNG BISA DAPAT BONUS.. ?? WOW... MANTAP BRO... !! KONSEP BISNIS FENOMENAL TANPA RESIKO Ini adalah penawaran sekali seumur hidup untuk anda !! FurChangeBuilders adalah sebuah TEAM yang...
lindy199
Updated
1 min read
Views
8K
Comments
15
Others
WORLD CAR RENTAL menyediakan kereta untuk disewa secara harian, mingguan, bulanan, tahunan. Terdapat kereta jenis, Perodua : New Myvi, Myvi, Viva, Alza, Kelisa, Kenari. Proton: Persona, Gen-2, Toyota: Avanza, Altis, Camry, Vios, Avanza, Kalau perlu sewa kereta, call saya 016-3953335 . Kami...
lindy199
Updated
1 min read
Views
990
Others
Kami ada kereta untuk disewa secara harian, mingguan, bulanan.Kami ada kereta Myvi, Kelisa, Gen-2, Toyota Avanza, Toyota Camry, Viva, Wira, Nissan, Kancil, Kalau perlu sewa kereta, call saya 016-3953335 atau 013-6110002. Kami perlu anda sediakan: 1. salinan IC 2. salinan lesen kereta sah 3...
kedai-lelaki
Updated
3 min read
Views
1K
Others
Vimax Canada Untuk Kesihatan dan Stamina Lelaki Tahukah anda bahawa pengambilan Vimax Canada bukan hanya untuk tujuan seks semata-mata malah lebih daripada itu. Kandungan formula bahan-bahan yang terdapat di dalam Vimax mampu memberikan kesan terhadap kesihatan kita sebagai seorang lelaki...
kedai-lelaki
Updated
5 min read
Views
3K
Others
SEMPITKAN FARAJ SEPERTI MALAM PERTAMA KHAS UNTUK WANITA. JADIKAN FARAJ ANDA SEPERTI MALAM PERTAMA. INI BUKAN JAMU UNTUK DIMINUM ATAU DIREBUS TETAPI UNTUK DILETAKKAN KE FARAJ ANDA SELAMA 1 KE 2 MINIT SAHAJA. KESANNYA AMAT MEMBERANGSANGKAN. ANDA AKAN MENJADI HEBAT DIRANJANG. GUNAKAN TONGKAT...
Back
Log in Register