BTC USD 83,833.8 Gold USD 4,142.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,182
   Public blog entries
10,472
   Private blog entries
23
Views
6,722,925
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
luisamohdisa
Updated
1 min read
Views
412
Others
Mungkin anda tidak percaya, begitu juga dengan saya pada mulanya. Mana mungkin cikgu boleh buat duit sebanyak itu dengan internet? Tapi... Selepas beliau tunjukkan sendiri bukti akaun bank, saya sendiri terpegun bagaimana seorang cikgu mampu menjana RM80,000 dari rumah secara part time hanya...
apihkun
Updated
1 min read
Views
461
Others
Sony PlayStation Vita mula dijual di Jepun hari nie dimana beribu-ribu peminat permainan beratur awal pagi untuk menjadi antara yang pertama untuk membelinya. Pelancaran Vita akan memanaskan persaingan dengan pesaing Nintendo Co s 3DS yang memasarkan teknologi 3-D. Antara ciri2 menarik yang...
apihkun
Updated
1 min read
Views
611
Others
Rekahan Bibir Kita dapat mengenal pastinya jika bibir seorang wanita itu sangat mengancam dan berwarna kemerah-merahan. Dan rekahannya pula cantik. Selain itu, bibirnya juga bergaris-garis dan dapat dilihat dengan jelas. Dahi Yang Berkedut, Gadis yang masih memiliki dara akan mempunyai dahi yang...
apihkun
Updated
1 min read
Views
463
Others
MasyALLAH.edisikini mahu berkongsi video yang membuatkan anda semua terkejut dengan perkataan yang disebut seekor anak anjingIni memang kenyataan dan realitilokasi video ini tidak dapat dikenalpasti lagi..ALLAH MAHA BESARAMIN...
luisamohdisa
Updated
1 min read
Views
439
Others
http://formulaluarbiasa.com/recommends/money-maker2u
hyperstyle
Updated
1 min read
Views
396
Others
Segalanya ada di sini!! Support Free Premium Account Filesonic, EVERyDAYS!! Latest Movie Updates! COme ANd Follow This Blog to get More Advantage... http://jiwamovie.blogspot.com/
hyperstyle
Updated
1 min read
Views
490
Others
Segalanya ada di sini!! Support Free Premium Account Filesonic, EVERyDAYS!! Latest Movie Updates! COme ANd Follow This Blog to get More Advantage...
izmarohaizam
Updated
1 min read
Views
632
Others
Well the good news is... You can forget all about spending 700 dollars! Because as you keep reading, you are going to discover how to unlock your OWN Wii console without breaking the bank! In fact you could even get the files to unlock your Wii right over the internet. Shoot, if you scroll down...
izmarohaizam
Updated
1 min read
Views
682
Others
Ketahuilah, Rahsia Sebenar Bagaimana Untuk Memperolehi Pendapatan Lumayan Ini Pada Setiap Hari Dan Setiap Minggu Tanpa Henti! rahsia-jutawanmuda.blogspot.com
oneniq
Updated
2 min read
Views
715
Others
UOX DAN SOX TANPA HAD UMUR *NO UOX DAN SOX TANPA PENDAFTARAN (NK PKAI BERAPA BANYAK NO PUN BOLEH) * EXPIRED 2013-2025 * JUZ PLUG N PLAY *Topup RM10 +350 SMS FREE * SIM + POSTAGE=RM30 (price depend on expired) free postage kos * RATE PLING MURAH DTAWARKAN OLEH CELCOM!! EXPIRED 2014...
lindy199
Updated
1 min read
Views
1K
Others
hi, terdapat kereta sewa di Melaka
nq resources
Updated
1 min read
Views
659
Others
Produk baru dari RCE-Yayasan Latar Belakang Product (bakal meletup dan terbaik di pasaran) Produk Y3 Min Gaji RM1200 (staff awam keje tetap) Berkhidmat lebih 3 tahun Umur 20 tahun Interest 4.99% kadar tetap Min pinjaman rm1000 Maks pinjaman rm250,000 Tenture 22 tahun Payout 92%...
nq resources
Updated
1 min read
Views
602
Others
KHAS UTK KAKITANGAN KERAJAAN SELURUH MALAYSIA...POTONGAN ANDA SUDAH MELEBIHI 60% ????? >>TIDAK LAYAK UNTUK OVERLAP KERANA BAKI PINJAMAN LAMA MASIH TINGGI???? >>>>KAMI DAPAT MEMBANTU ANDA!!! TAK PERLU CARI ALONG!!! KERANA KAMI MASIH BOLEH TOLONG!!! HUBUNGI KAMI UNTUK MAKLUMAT LANJUT>>>SEBARANG...
nq resources
Updated
1 min read
Views
514
Others
TAWARAN PINJAMAN PERNIAGAAN UNTUK SYARIKAT SDN BHD DI BUKA!!! BERMINAT UNTUK TAU LEBIH LANJUT INBOX SEGEGA.PINJAMAN DENGAN AMOUNT YG BESAR berminat dan ingin tau lebih lanjut hubungi 010 2403701 Qaseh
nq resources
Updated
1 min read
Views
489
Others
PEMBIAYAAN PERIBADI -I (KO-PUTRI) *Terbuka kepada kakitangan Kerajaan Persekutu an/Negeri>>>MAJLIS>>>BADAN BERKANUN>>> (KONTRAK SELURUH MALAYSIA) -Kadar : 6.99% -Max Tempoh : 5 Tahun -Max Loan : RM20,000 -Tunai bersih/payout 94.5% -Skim Pinjaman berlandaskan syariah /dilindungi insuran...
nq resources
Updated
1 min read
Views
488
Others
PEMBIAYAAN PERIBADI -I (KOBETA) *Terbuka kepada kakitangan Kerajaan Persekutuan/Negeri>>>MAJLIS>>>BADAN BERKANUN>>>DLL -Potongan 60% dari gaji -Kadar : 5.99% flat -Max Tempoh : 20 Tahun -Max Loan : RM200,000 -Tunai bersih/payout 93.5% -Blacklist ( Atas > RM30,000) layak memohon -tidak...
nq resources
Updated
1 min read
Views
411
Others
INJAMAN PERIBADI COSHARE -KUWAIT FINANCE HOUSE * Terbuka kepada kakitangan Kerajaan Persekutuan/Negeri/Majlis Daerah dan Badan Berkanun * Coshare merupakan produk baru yang dibiayai oleh Kuwait Finance House,bank terbesar di Asia Barat.. * Kadar tetap: 4.99% * Max Tempoh : 20 Tahun * Max Loan...
etot
Updated
2 min read
Views
1K
Comments
1
Others
Suatu hari ada seorang lelaki yang menemui Ibrahim bin Adham. Dia berkata, "Wahai Aba Ishak! Selama ini aku gemar bermaksiat. Tolong berikan aku nasihat." Setelah mendengar perkataan tersebut Ibrahim berkata, "Jika kamu mahu menerima lima syarat dan mampu melaksanakannya, maka boleh kamu...
fida87
Updated
1 min read
Views
410
Others
Anda Inginkan Peluang Jana Ringgit Pertama Dari Internet dengan Komisen Hingga 10 level Tanpa Usaha Keras Berterusan!!!! Klik DISINI....Anda Pasti Akan Teruja!!!!
kedai-lelaki
Updated
1 min read
Views
5K
Others
ZAKAR LELAKI TAK TAHAN LAMA CEPAT PANCUT Bagaimana untuk main lama semasa di ranjang. Inilah persoalan yang selalu bermain di fikiran lelaki-lelaki yang tewas cepat semasa bertarung. Zaman moden sekarang, kebanyakkan lelaki tak pandai menjaga alat kelamin mereka. Itulah nyawa lagi satu...
Back
Log in Register