BTC USD 82,690.3 Gold USD 4,136.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,191
   Public blog entries
10,481
   Private blog entries
23
Views
6,724,562
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
ahib0205
Updated
1 min read
Views
869
Others
Pesanan silent trader :)cgrock
nuemtrad
Updated
2 min read
Views
2K
Comments
6
Others
www.taobao.com adalah laman web membeli belah secara online yang terbesar di China. ianya berkonsepkan servis pembelian tanpa MOQ dengan penghantaran terus kepada anda. Dengan taobao.com anda boleh melihat beribu jenis produk berkualiti yang dipasarkan secara online. Akan Membantu dan...
zakiteh
Updated
1 min read
Views
636
Others
http://www.houseofbrands2u.com :) About Us..., HoBS - House of Brands was founded early in 2011 for the purpose solely to provide alternative methods for customers to shop original brand products via our online e-commerce enabled shop or via retails at our local retail store and franchise...
ahib0205
Updated
1 min read
Views
1K
Others
KOLEKSI EBOOKS :)cgrock
mutiaradigital
Updated
1 min read
Views
417
Others
Bila dh mula buat biz, kena la promote. Part-time atau full-time biz mesti ada bahan2 'business essential'. Business Essential: 1. Kad nama 2. Letterhead 3. Co Chop 4. Co Profil 5. Product brochure 6. Logo/Icon/grafik 7. product labels/stickers 8. papan tanda syarikat Bagi yg ada pekerja: 9...
dash017
Updated
1 min read
Views
776
Others
Sapa yang nak jual top up register free jer..
fiza nadir
Updated
1 min read
Views
424
Others
hii. . y0u want t0 d0uble up y0ur m0ney 0r make m0ney with0ut d0ing anything? invest with us and enj0y y0ur return f0r every month ! We will construct y0ur m0ney and ensure y0u will get return . . afraid 0f being cheated 0r afraid 0f having lost ? this is n0t st0cks 0r f0rex..This is g0ld...
ajiejool
Updated
1 min read
Views
1K
Others
ada sesiapa yang tahu kat mana nak beli tshirt2 yang ada gambar kartun2 superhero ni?? boleh share tempat,blog or ape2 je.. nak beli borong..:-?
livman82
Updated
1 min read
Views
447
Others
Celcom 019-xxx1481 Maxis 012-xxx1481 sekiranya ada, sila PM kat aku ya...:):):)
zulfakhar
Updated
1 min read
Views
584
Others
Hi, Saya harap member2 kat CG sudi berkongsi pengalaman dalam forex trading... semua ada.. peace..
amiblack
Updated
1 min read
Views
478
Others
Kpd sesiapa yg suka melayari internet, saya ingin berkongsi 1 pluang utk anda cuba dapatkan income tmbhn. sambil2 anda surf internet anda boleh sertai program ni. just respon kpd survey yg diberikan anda akan di bayar. Tak perlu bayar apa2 utk sertai program ni, daftar percuma saja. Kalau...
etot
Updated
1 min read
Views
1K
Comments
1
Others
Hazel Jones, 27 tahun berasal dari UK mendedahkan yang dia mempunyai dua faraj(vagina). Pekara ini jarang ditemui.Dalam bidang perubatan ia dikenali sebagai uterus didelphys, atau secara amnya mempunyai uterus berganda. Ini bermaksud kondisi wanita ini mempunyai dua rahim yang berasingan, dua...
mohdrizam
Updated
1 min read
Views
591
Others
Minum Susu Kambing Adalah Sunnah Rasulullah S.A.W.. Minuman susu yang paling digemari oleh Nabi Muhammad SAW ialah susu kambing.Jika Nabi Muhammad sendiri mengamalkan meminum susu kambing setiap hari sebagai minuman kesihatan, siapa lah kita untuk MENIDAKKAN nya.. kita mempunyai impian yg besar...
mohdrizam
Updated
1 min read
Views
627
Others
APAKAH IMPIAN ANDA? Pendapatan tambahan? Rumah dan kereta impian? Gaya hidup hebat? Melancong seluruh dunia? Sihat, hidup senang dan bahagia? Pendidikan anak-anak? Kebebasan kewangan? Kebabasan masa? Salam kejayaan, kita mempunyai impian yg besar, Xkan tercapai jika x diusahakan. Dgn Hr...
Syedz
Updated
1 min read
Views
974
Others
PANDANGAN mata semakin kabur namun sering dianggap sebagai kesan biasa akibat keletihan. Apabila melihat objek berwarna, yang kelihatan hanyalah warna kelabu. Adakah anda sering mengalami situasi tersebut? Jika ya, jangan bertangguh untuk berjumpa dengan pakar mata kerana anda berkemungkinan...
Syedz
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Konjunktivitis adalah radang selaput mata akibat selaput mata yang sakit atau merah. Ia adalah penyakit yang kerap terjadi dan disebabkan oleh kuman seperti bakteria, virus ataupun alahan. Gejala Bergantung pada sebab radang selaput mata. 1. Disebabkan oleh bakteria Mata merah...
Syedz
Updated
1 min read
Views
2K
Others
Berikut merupakan jadual gaji bagi kakitangan awam bagi tahun 2012 :)
janson83
Updated
6 min read
Views
428
Others
Recently a friend of mine admitted to hospital to do checkup, claiming that his back was pain causes sudden neck stiffness, flu and fever. He perform MRI scan on his spine where the pain originated somewhere at the back near his neck and slightly below the shoulder level. I went to check out on...
Nancie
Updated
3 min read
Views
438
Others
The xbox 360 is a production of Microsoft,which is powerful in game world.It provide a innovative,distinctive game platform for people all around the world.The Xbox 360 has three console configurations: the Arcade, the Pro or Premium, and the Elite. Every consoles aslo has its own set of Xbox...
luisamohdisa
Updated
1 min read
Views
494
Others
urgently need some one to help me!!! ada sesapa boleh tolong saya tak?.. nak cari sesapa yang boleh setel kan loan bank rakyat saya yang sangkut nie.. nak masuk mahkamah dah nie.. overlap ker.. janji leh setel.. huhuhu... sekian terima kasih... email saya [email protected] hp num...
Back
Log in Register