[WTS] iPhone 5 16Gb (jualan kecemasan)

CG Sponsors




eddy_13

Fun Poster
Joined
Feb 20, 2008
Messages
298
Reaction score
0
Points
10
Assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada semua forumer yg dikasihi sekalian....


di sini aku ade sebijik iphone 5 16Gb (black) untuk dijual...URGENT SALE!!!!!
pada harga yang amat berpatutan.... RM 1450.00
condisi adelah seperti dalam gambar... 95%.. body ade calar ckit bahagian belakang.. yang lain semua ok.. warranty ade lagi sampai bulan sembilan/9/september nie...

sape-sape yg beli akan dapat aksesori [email protected] + kotak.

HARAP ADELA YANG NAK BELI... BETUI TERDESAK NAK JUAL NIE :(:)(:)((

ape2 hal korang boleh call/sms aku
eddy 0142209100

P.S : harga boleh runding cikit lagi... jangan banyak2 sangat...:D:D:D
 

Attachments

Last edited:
Sponsored Post

eddy_13

Fun Poster
Joined
Feb 20, 2008
Messages
298
Reaction score
0
Points
10
Assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada semua forumer yg dikasihi sekalian....


di sini aku ade sebijik iphone 5 16Gb (black) untuk dijual...URGENT SALE!!!!!
pada harga yang amat berpatutan.... RM 1450.00
condisi adelah seperti dalam gambar... 95%.. body ade calar ckit bahagian belakang.. yang lain semua ok.. warranty ade lagi sampai bulan sembilan/9/september nie...

sape-sape yg beli akan dapat aksesori [email protected] + kotak.

HARAP ADELA YANG NAK BELI... BETUI TERDESAK NAK JUAL NIE :(:)(:)((

ape2 hal korang boleh call/sms aku
eddy 0142209100

P.S : harga boleh runding cikit lagi... jangan banyak2 sangat...:D:D:D
MARI MARI MARI... JOM MEMBELI :)cgrock:D:D:D:D:D
 

eddy_13

Fun Poster
Joined
Feb 20, 2008
Messages
298
Reaction score
0
Points
10
tak teruk sangat calarnye... klau yg depan tu gantikan skrin protaktor dah oke dah...yg belakang tu mmg tak dpt nk buat ape... huhuhuhuhuhu

terpaksa jual coz nk pakai duit utk setel kes eksiden.. semalam pung baru jual note 2... waaaaa 1500.00 jer..
 

giler_gadget

Super Active Member
Joined
May 21, 2011
Messages
5,843
Reaction score
9
Points
65
dun wori tt, ada la tu yg tgh kira2 nak sambar..
:)
gud luck
anyway takziah accident... sm la kita, baru 4 ari lepas kete kena pecah masuk..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register