TRADE SAHAM US

CG Sponsors




bellamy

Fun Poster
Joined
Apr 21, 2010
Messages
126
Reaction score
9
Points
15
Salam semua kepada masyarakat ahli dunia wal akhirat.

Saya nak tanya, macam mana ye nak trade saham2 US?

Ingat nak invest consistent dalam ++RM1000 setiap bulan.

Setakat ni saham2 Malaysia saya guna Maybank je. Tapi bila tengok brokerage fees untuk saham2 US macam mahal pulak. brokerage fees $25 usd campur bayaran lain2 adalah kowt $30usd.

dah RM120 untuk fee sahaja, jadi tak berbaloi nak invest setakat rm1000++, 10% dah pegi kat fees.

Rakan2 CG ada cadangan or pengalaman lain tak broker mana? PB ke RHB ke saxo ke TDameritrade ke rakuten ke?? Broker mana yang paling murah ye?

Terima kaseh rakan2 sahabat andai sekalian
 
Sponsored Post
Sponsored Post
Top
Log in Register