Suri rumah rugi RM250,000

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
KUALA LUMPUR - Malang menimpa seorang suri rumah apabila kerugian RM250,000 selepas wang dan barang kemasnya dilarikan tiga wanita yang mendakwa hendak digunakan dalam upacara sembahyang bagi membuang **** dan roh jahat baru-baru ini.

Lebih malang apabila nilai wang tersebut bersamaan dengan dua biji buah oren, dua bungkus mi segera, sebungkus roti, sebotol air mineral dan dua bungkus garam.

Kejadian pukul 11 pagi itu berlaku apabila Lee Yoke Chan, 61, didatangi dua wanita tempatan dan seorang wanita China berusia dalam lingkungan 40-an ketika dia pergi ke pasar pagi Taman Cheras, di sini 18 Januari lalu.

Dalam kejadian itu, suspek mengatakan dia dan keluarganya dikelilingi oleh roh jahat dan akan mendapat bencana dalam masa tiga hari.

Bagi mengelakkan malapetaka itu, suspek kemudiannya telah mencadangkan kepada mangsa supaya melakukan upacara membuang **** dan roh jahat yang akan dilakukan oleh seorang sifu bergelar 'Master'.

Ia kononnya untuk menjamin kesejahteraan suami dan empat anaknya.
 
Sponsored Post

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
master forex bukan nak layan

layan gak master off buang ****.........

orang bukan islam mmg macam tu suka buang ****...isk isk iks iks
 

shila70

Active Member
Joined
Oct 21, 2008
Messages
1,650
Reaction score
0
Points
20
tak pasal-pasal auntie ni kena tipu...kesian dia
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
master forex bukan nak layan

layan gak master off buang ****.........

orang bukan islam mmg macam tu suka buang ****...isk isk iks iks
Tapi kalau terjumpa ngan masta king_diamond pun leh jadi **** jugak ~X(~X(~X(~X(
 

ceria28

Legendary Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
11,901
Reaction score
109
Points
123
Guna ayat aje dah boleh kena tipu. Semakin ramai pula penipu skrang ni.
 

alia_angel

Super Active Member
Joined
Oct 25, 2008
Messages
5,254
Reaction score
29
Points
70
terlalu percaya dgn feng shui....
Rm250k tu bnyk oiiii....
 

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
aiseyment.... kat pasar pun ada scammer ke? ingatkan kat cg je banyak.... sian aunti ni... tak pasal2 rugi... niat nak buat roh jahat... dapat lak jasad jahad... sabar je la dunia sekarang....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register