Signboard

CG Sponsors




diana_hana

Fun Poster
Joined
Jun 7, 2008
Messages
788
Reaction score
40
Points
20
Kalo dah ade jgn komen :((



seorang pemandu kereta memandu kereta dengan perlahan. tiba tiba polis menyaman beliau. maka bermulalah perbualan dua ekor ni.........



pemandu: apa kesalahan saya encik?



polis: kamu mesti memandu sekurang kurangnya 50 mph



pemandu: tapi bila saya lalu di lebuhraya tadi, signboard menunjukkan 26



polis: HAHAHA(polis tu LOL) itu sebab 26 di situ menunjukkan Jalan 26 bukan had laju



dengan malu pemandu tadi masuk semula dalam kereta. polis tadi jenguk ke dalam kereta pemandu itu dan perasan ada seorang awek di tempat duduk belakang. muka awek itu pucat seperti nampak hantu. skli lagi polis itu menyoal pemandu td



polis: kenapa dengan gadis itu?



pemandu: tak tahu lah, sejak tadi die begitu selepas kami melepasi Jalan 160



polis: astagaaa........





TAMAT DI SITU
 
Sponsored Post

izack1981

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
10,380
Reaction score
61
Points
120
x lawak sgt.. tp cobaan yg baik...
 

geniusneuro

Banned
Joined
Nov 1, 2008
Messages
19,775
Reaction score
7
Points
115
jap... x bape paham...

means die bawak 160 ke??? :-?
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
jap... x bape paham...

means die bawak 160 ke??? :-?
erm..aku rasa masa mula2 mamat tu nmpk halaju 160..so dia bwk 160/jam..jadik minah tu pun pucat mukanya..dlm dok bawak laju2 tu,mamat tu nmpk 26 plak..so dia bawak 26km/jam sedangkan minah tu da lalok akibat bawak 160km/jam awal2 tadi..oleh kerna itu,kita sebagai rakyat malaysia haruslah menunaikan tanggungjawab kita sbg umat islam..:D
 

reizwana

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
2,950
Reaction score
47
Points
30
best versi asal lagi la..nenek tua bawak keter kat bukit bintang
 
Sponsored Post
Top
Log in Register