Wanted Serivs ambil henfon aku di kaunter di KLIA dan bawa ke Singapore

CG Sponsors




a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
7,533
Reaction score
709
Points
121
mintak tolong amikkan henfon aku yang tertinggal dari kaunter di KLIA, untuk dibawa ke singapore.

aku dah mintak DHL/Fedex uruskan tapi macam2 pulak syaratnya.... nak kene bayar di mesia lah, kene ada msds lah, dsb....:((
 
Last edited:
Sponsored Post

9_9

Active+ Member
Joined
Nov 1, 2012
Messages
3,084
Reaction score
15
Points
30
kl kt jb bole la tlg wat masuk sg
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
henfon pun kena ada msds ke haha igtkn chemical je
tt percaya ke kat org mesia ni
 

a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
7,533
Reaction score
709
Points
121
henfon pun kena ada msds ke haha igtkn chemical je
tt percaya ke kat org mesia ni
tu lah nak kene periksa latarbelakang dulu... tu pasal aku mintak kat cg je.... susah betul lah....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register