Serabut palo pru 13 ni...!!!

CG Sponsors




amieldadaniel

Fun Poster
Joined
Mar 18, 2013
Messages
131
Reaction score
0
Points
10
Kadang kadang tension ngan pru13 ni...nak wat cner parti x hentam parti y..y kata x.. Sakit palo dengar...kadang kadang dorang ni memper*****kan diri sendiri tapi kang kita menyampuk kang bahana...nanye...huhu...agak agaklah nak berpolitik ni...cakap tu x khabar ingat.. Lupa allah.. Xx takut langsung.. Cam tongkat langitt...sebenarnyer..bukan nak memimpin sangat tapi nak duit jer... Kerana duit...duniawi betul,,,akirat lupa dah..hancussss
 
Sponsored Post

skafever69

Active+ Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
4,427
Reaction score
20
Points
25
nama pun politik tt....
nak buat mcm mana...
 

jimie86

Banned
Joined
Jan 23, 2011
Messages
1,170
Reaction score
23
Points
25
luahan perasaan pon nk masuk news?
 

VertiLo

Active+ Member
Joined
Apr 20, 2009
Messages
3,613
Reaction score
31
Points
30
nk buat mcm mn... masing² nak menang... :D
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,887
Reaction score
8,265
Points
716
Kadang kadang tension ngan pru13 ni...nak wat cner parti x hentam parti y..y kata x.. Sakit palo dengar...kadang kadang dorang ni memper*****kan diri sendiri tapi kang kita menyampuk kang bahana...nanye...huhu...agak agaklah nak berpolitik ni...cakap tu x khabar ingat.. Lupa allah.. Xx takut langsung.. Cam tongkat langitt...sebenarnyer..bukan nak memimpin sangat tapi nak duit jer... Kerana duit...duniawi betul,,,akirat lupa dah..hancussss
Simple je..
Walau masing2 bekerja untuk rakyat...

Maka jauhilah parti yg bergelumang dgn maksiat
ITU LEBIH UTAMA :D
 

pelan

Fun Poster
Joined
Apr 9, 2013
Messages
163
Reaction score
0
Points
10
simple je, kene tukar la kepada yang lebih baik
 

ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
7,035
Reaction score
231
Points
73
xyah dengar la kalo xnak serabut hehe..
 

Yul-Minho

Legendary Member
Joined
Jul 23, 2012
Messages
15,938
Reaction score
1,170
Points
201
klu tgk tv skrg ni lg serabut.. asik2 muko depa..asik2 muko depa..
suda bosann...
 

Dreamboxjb

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2011
Messages
11,712
Reaction score
51
Points
135
muslim people...
agama islam /politik / nikah kawin suma tu xbole asingkan..
kerna islam is the way of life..
jadi,
jika 1 muslim caakap....

"oh, i xmau pikir lah itu politik suma tipu xguna, i hari2 sembahyang... sudah ok ma"

ustat jawab ini xok, u islam, mesti mau peduli, mesti mau amik tau ttg politik... *jika xpecaya, kajilah, i xtipu.. serious talk..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register