Senarai Pickup Line yang Menarik

CG Sponsors




SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,628
Reaction score
435
Points
91
awak ni orang Perlis ye?
ha.pasaipa?
patut la awak manis mcm Harummanis
 
Sponsored Post

cre8tive

Legendary Member
Joined
Oct 14, 2008
Messages
17,158
Reaction score
614
Points
161
awaaaaak, sahur saya selalu bangun lambat.
- kenapa? tak set alarm ker?
sebab awak takde disisi utk kejut'n sy bangun.
 

naimw

Active+ Member
Joined
May 18, 2017
Messages
2,768
Reaction score
193
Points
33
Lama-lama lawak ni cam lame jer... Rindu lawak senario dulu-dulu...
 

kasturi

Legendary Member
Joined
Jul 22, 2006
Messages
13,525
Reaction score
3,271
Points
196
pickup line paling lejen dekat Opera van java
‘Opera Van Java’ merupakan program berkonsepkan komedi yang disiarkan di stesen televisyen Indonesia, ‘Trans7’.

Dalam salah sebuah episod yang ditayangkan, Raja Gombal (Andre OVJ) dan Ratu Gombal (Jessica Iskandar) bertukar-tukar ayat cinta atau lebih tepat sekali, pick up line antara satu sama lain.

Berikut adalah 7 pick up line pilihan kami:


#1 – Pantun Empat Kerat


Kelmarin hari Selasa, kku beli kelana,
Kata orang kamu itu biasa, tapi buat aku kamu itu sempurna!



#2 – Dialog


Lelaki: Aku mahu bilang terima kasih sama kamu.

Perempuan: Kenapa, bang?

Lelaki: Gara-gara kamu ngajarin aku. Kelmarin result aku dapat 9.

Perempuan: Dalam mata pelajaran apa?

Lelaki: Mata pelajaran… ‘Mencintai kamu!’



#3 – Dialog


Perempuan: Tahu tak, aku sampai sekarang masih belum bisa membaca.

Lelaki: Aduh, kesian sekali kamu. Baca apa?

Perempuan: Baca isi hati kamu…



#4 – Dialog


Perempuan: Pilih yang kiri atau yang kanan? (sambil tunjukkan kedua-dua belah tangan yang digenggam)

Lelaki: Hmm… kanan.

Perempuan: Kenapa tak pilih dua-dua saja, ini juga milik kamu kan (sambil tunjukkan tangan belah kiri)



#5 – Dialog


Perempuan: Kamu lebih suka mocha atau kopi?

Lelaki: Wah… dua-duanya saya suka ni. Hmm… Aku pilih kopi aja.

Perempuan: Kopi?

Lelaki: Kupinang (sebut ‘kopinang’) kau dengan Bismillah!



#6 – Dialog


Lelaki: Aku takut…

Perempuan: Takut apa?

Lelaki: Aku takut kehilangan kamu!



#7 – Dialog


Lelaki: Mulai sekarang aku tak mahu main wayang lagi

Perempuan: Jadi, sekarang mahu jadi apa?

Lelaki: Aku mahu jadi petani aja

Perempuan: Kenapa mahu jadi petani?

Lelaki: Supaya setiap saat aku bisa menanam cinta di hati kamu!



sumber: thevocket
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,628
Reaction score
435
Points
91
facebook.com/1070382979672315/videos/1953295431381061

Haha suka tengok reaksi muka awek ni berubah daripada muka serius terus senyum.
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,844
Reaction score
2,098
Points
201
bila berkata kata yg sia sia mcm ni...takde pekdah
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,628
Reaction score
435
Points
91
facebook.com/MyInfoMalaysia/videos/1721714937875874
 
Sponsored Post
Top
Log in Register