Senarai Pickup Line yang Menarik

CG Sponsors




Dragonforex

Banned
Joined
Sep 3, 2017
Messages
3,417
Reaction score
342
Points
46
‘Opera Van Java’ merupakan program berkonsepkan komedi yang disiarkan di stesen televisyen Indonesia, ‘Trans7’.

Dalam salah sebuah episod yang ditayangkan, Raja Gombal (Andre OVJ) dan Ratu Gombal (Jessica Iskandar) bertukar-tukar ayat cinta atau lebih tepat sekali, pick up line antara satu sama lain.

Berikut adalah 7 pick up line pilihan kami:


#1 – Pantun Empat Kerat


Kelmarin hari Selasa, kku beli kelana,
Kata orang kamu itu biasa, tapi buat aku kamu itu sempurna!



#2 – Dialog


Lelaki: Aku mahu bilang terima kasih sama kamu.

Perempuan: Kenapa, bang?

Lelaki: Gara-gara kamu ngajarin aku. Kelmarin result aku dapat 9.

Perempuan: Dalam mata pelajaran apa?

Lelaki: Mata pelajaran… ‘Mencintai kamu!’



#3 – Dialog


Perempuan: Tahu tak, aku sampai sekarang masih belum bisa membaca.

Lelaki: Aduh, kesian sekali kamu. Baca apa?

Perempuan: Baca isi hati kamu…



#4 – Dialog


Perempuan: Pilih yang kiri atau yang kanan? (sambil tunjukkan kedua-dua belah tangan yang digenggam)

Lelaki: Hmm… kanan.

Perempuan: Kenapa tak pilih dua-dua saja, ini juga milik kamu kan (sambil tunjukkan tangan belah kiri)



#5 – Dialog


Perempuan: Kamu lebih suka mocha atau kopi?

Lelaki: Wah… dua-duanya saya suka ni. Hmm… Aku pilih kopi aja.

Perempuan: Kopi?

Lelaki: Kupinang (sebut ‘kopinang’) kau dengan Bismillah!



#6 – Dialog


Lelaki: Aku takut…

Perempuan: Takut apa?

Lelaki: Aku takut kehilangan kamu!



#7 – Dialog


Lelaki: Mulai sekarang aku tak mahu main wayang lagi

Perempuan: Jadi, sekarang mahu jadi apa?

Lelaki: Aku mahu jadi petani aja

Perempuan: Kenapa mahu jadi petani?

Lelaki: Supaya setiap saat aku bisa menanam cinta di hati kamu!



sumber: thevocket
macam ayat2 org tak matang pulak aku baca.

jenis terencat2.

terasa menyampah.
 
Sponsored Post

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,623
Reaction score
435
Points
91
haha style

facebook.com/ViralMediaJohor/videos/487964991730283
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,623
Reaction score
435
Points
91
awak tahu x beza awak dengan cicak?

cicak lekat kat dinding. awak lekat kat hati saya
 

Datuk K

Fun Poster
Joined
Apr 6, 2009
Messages
181
Reaction score
1
Points
25
apa beza awk dengan kucing
kucing mengiau awk mengigau
 

rayz

Legendary Member
Joined
Jun 5, 2007
Messages
12,964
Reaction score
734
Points
161
Makan babi haram

makan rasuah halal
 

Datuk K

Fun Poster
Joined
Apr 6, 2009
Messages
181
Reaction score
1
Points
25
Makan babi haram

makan rasuah halal
zaman skg persepsi masyarakat dah berubah
makan rasuah haram
makan riba x brp nak haram
hahaha
(sarcasm saja..dua² haram oi)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register