BTC USD 37,100.0 Gold USD 1,799.29
Time now: Jun 1, 12:00 AM

SEMUA MLM scam / haram???????

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
aku kekadang konpius ngan blog nie..
nie fatwa sape?
mufti mana kata haram?
aku bukan nak sokong MLM nie tp sykt HPA tu pon sistem MLM gak kan?
ntah la....
pelik aku...

tu dia orang yng buat fatwa sndiri....:-?:-?:-?:-?

klau ikutkan duit kita skg nie dah kira riba....

komp kita pakai ciptaan yahudi...

kita selesa dgn loan beriba....amcm??

HPA pon pakai MLM gak...keahlian alah Rm 30 ajer..:-?:-?
 
Sponsored Post

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
HYPRO pon masuk dalam list gak ker.. adess ramai saing2 masuk nih
 

mr.driver

Active Member
Joined
Nov 5, 2010
Messages
2,438
Reaction score
11
Points
25
skim piramid, mlm semua tak leh accept... byk belot aa
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
aku pun tgh tunggu gak komen2 pakar ni
 

gundurowo

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 27, 2007
Messages
8,437
Reaction score
269
Points
91
bio-asli pn ada gak....hehehehe

kena inform kat tokey dia la camni...:-?
 

persada

Account locked as requested by owner
Joined
Jul 16, 2009
Messages
4,776
Reaction score
54
Points
35
org2 MLM sila komen..aku xjoin MLM ni..xtau plak cmne perjalanan die..nk gak tau btol ke bnda ni

ceq stop berzaman da ni, nak tau jugk mmber2 lain ni...
apa kata depa :-?:-?
 

abangjedi

Active Member
Joined
May 3, 2010
Messages
1,102
Reaction score
22
Points
30
apapun...usaha mau kaya mesti terus.xde istilah duk saja duit mari kecuali anda sudah ada duit @ sistem yg bekerja utk anda.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register