BTC USD 64,795.0 Gold USD 2,356.35
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Sangkar Hamster Terpakai

Sponsored Post

dah jumpa lum? aku ada 2 sangkar tp kecik lar... hamster anak aku dah mati... telebey makan kot...

aku dah jual hamster aku... ko boleh refer org bawah tengok...

den pun nak cari sangkar hamster 2nd jugak..

terpikat plak kt hemster sejak minggu lepas..
jumaat lepas p kedai pet beli ulat utk glider,
nmpak ada 3 ekor hamster dlm aquarium..
den try pegang.. jinak plak depa..
rupa diorg sejibik mcm yul - hamster den yg mati dulu..

klu ada sesiapa area BM, Kulim yg ada sangkar ni
boleh la roger2 den yer.. TQ

**tt tumpang post kt thread tt yer..
malas plak nk bukak thread baru.. :)
 
mmg dia suka main celah2 wheel tu..
mungkin sbb badan dh bertambah besar tu yg terkepit..

aaa comel.. aku boleh bayang hamster gemuk.
sbb hamster aku pernah tercekik rumah kelapa dia... tp nak gak sumbat keluar dari tu...
dah la xda bunyi... tersnagkut 1 pagi.
seb baik sedar. haish #:-S
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register