Program penipu Dr. Azizan utk tahun 2011!!

CG Sponsors




mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
Aku heran la...ada lagi makhluk bernama manusia percaya dgn Mickey ni..
Members aku percaya sangat ngn badut ni..
 
Sponsored Post

Bro_Izantie

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
927
Points
161
bangsaku..inilah nasibmuuuuu
 

sunsweet

Freshie
Joined
Jan 18, 2011
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
betul ke cerita dia nih..aku nih selalu tak tahu apa2..tapi bila baca/tengok testimoni dia yg dah berjaya...siap keluar tv. keluar paper...mcm ok jer...ya tuhan berilah aku kebenaran spy aku tak terjoin sekali lagi mendengar ceramahnya.
 

wanzue

Active+ Member
Joined
Feb 21, 2009
Messages
2,584
Reaction score
115
Points
33
aku dah pegi.. dipakaikan gelang ditangan ala ala masuk genting gitu.. anda bila lagi.. hehe..

tapi taun lepas punyer pogramla... hanya tambah motivasi diri aku je.. aku takde motivasi time tu.. haha..
ok tak bro program die? berkesan tak?
 

ARIFFX

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 27, 2008
Messages
12,084
Reaction score
159
Points
123
WOW!

100% payout saye join :D
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,164
Reaction score
1,041
Points
1,101
dr azizan ni jadi motivator dlm program 1,2,3 tukar kat astro..ades...xde orang lain ker
 

ca5h_c0nv3rt3r

Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 14, 2006
Messages
1,419
Reaction score
7
Points
25
aduh..tipu ke? terkena... dah bayo rm50.. nak wat camner.. pegi je la...
 

teapear

Active Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
1,805
Reaction score
165
Points
43
betul2 takde kualiti ker program dia ni???
 
Sponsored Post
Top
Log in Register