BTC USD 24,389.7 Gold USD 1,791.54
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Pinjaman bisnes tokek

userun

Super Active Member
Messages
6,430
Joined
Mar 16, 2009
Messages
6,430
Reaction score
86
Points
80
Salam, mcm mana aku nak mulakannya ek. Kawan aku memerlukan RM20k untuk urusan dia menjual tokkei/ tokek. Semua kawan2 terdekat aku mmg takde RM20k tu, nak suruh diorang buat loan, mmg diorang tak sanggup. takut kene tipu ke apa ke. Jadi kawan aku yg nak jual tokkei ni urusan dokumen pengesahan dari jabatan yg terbabit semua dah dibuat,

Ini merupakan peringkat yg terakhir iaitu terbang ke sabah utk menjual tokkei beliau. harga tokkei tu jutaan ringgit la. Pada sesiapa forumer CG yg boleh membantu dari memberi pinjaman RM20k ni, sila PM aku. Kita boleh berbincang dan ditunjukkan bukti dokumen apa2 yang boleh diyakini. kalauboleh mereka yg berasal dari utara terutama kedah dan perlis. pada mereka2 yg berasal dari luar negeri tersebut kalau sanggup datang ke utara ini di alu-alukan kerana kami ketiadaan modal utk ketempat anda.

Kalau boleh urusan nak jual tokkei ini akan selesai sebelum puasa...nak pakai duit la. Dapat jual nanti OKB la aku..:D

Saya harap ada forumer CG ni yg boleh memberi pinjaman sebanyak RM20k tu. Kalau boleh kawan aku jugak mempunyai kereta lama yg boleh dicagar untuk dapatkan wang rm20k tu. sory kawan2 ayat aku tunggang langgang, janji mesej aku ni sampai pada kawan2...sesiapa yg boleh kasi pinjam rm20k tu nanti, akan diberi saguhati, xde hal punyalah disebabkan harga tokkei itu jutaan ringgit.:)cgrock wassalam. Berminat PM me please.
 
Sponsored Post

CH4

Legendary Member
gem
Messages
18,531
Joined
Nov 9, 2010
Messages
18,531
Reaction score
461
Points
136
mmng kelakar laa.....sorry to say..

Salam, mcm mana aku nak mulakannya ek. Kawan aku memerlukan RM20k untuk urusan dia menjual tokkei/ tokek. Semua kawan2 terdekat aku mmg takde RM20k tu, nak suruh diorang buat loan, mmg diorang tak sanggup. takut kene tipu ke apa ke. Jadi kawan aku yg nak jual tokkei ni urusan dokumen pengesahan dari jabatan yg terbabit semua dah dibuat,

Ini merupakan peringkat yg terakhir iaitu terbang ke sabah utk menjual tokkei beliau. harga tokkei tu jutaan ringgit la. Pada sesiapa forumer CG yg boleh membantu dari memberi pinjaman RM20k ni, sila PM aku. Kita boleh berbincang dan ditunjukkan bukti dokumen apa2 yang boleh diyakini. kalauboleh mereka yg berasal dari utara terutama kedah dan perlis. pada mereka2 yg berasal dari luar negeri tersebut kalau sanggup datang ke utara ini di alu-alukan kerana kami ketiadaan modal utk ketempat anda.

Kalau boleh urusan nak jual tokkei ini akan selesai sebelum puasa...nak pakai duit la. Dapat jual nanti OKB la aku..:D

Saya harap ada forumer CG ni yg boleh memberi pinjaman sebanyak RM20k tu. Kalau boleh kawan aku jugak mempunyai kereta lama yg boleh dicagar untuk dapatkan wang rm20k tu. sory kawan2 ayat aku tunggang langgang, janji mesej aku ni sampai pada kawan2...sesiapa yg boleh kasi pinjam rm20k tu nanti, akan diberi saguhati, xde hal punyalah disebabkan harga tokkei itu jutaan ringgit.:)cgrock wassalam. Berminat PM me please.
 

Scorpions10

Legendary Member
gem
Messages
16,345
Joined
Jan 29, 2010
Messages
16,345
Reaction score
56
Points
120
pengalaman mengajar kehidupan..harap tt ada baca kisah2 sebelum ni..sorry
 

userun

Super Active Member
Messages
6,430
Joined
Mar 16, 2009
Messages
6,430
Reaction score
86
Points
80
yeke? citer skit kat sini...
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
164,170
Joined
Jan 13, 2009
Messages
164,170
Reaction score
22,371
Points
1,831
Awards
1
lol..suh die pggil wartawan dlu..ckp ade bela tokek pstu nk jual juta2 klo sape2 bminat



sure 1malaysia gelak.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register