BTC USD 24,566.3 Gold USD 1,801.89
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pembohongan Saiful Yang Pertama

Abg_Aridz

Banned
Messages
217
Joined
Nov 18, 2009
Messages
217
Reaction score
6
Points
15
Dalam keterangannya, Mohd Saiful menceritakan bagaimana dengan bertemu dan Anwar dan bekerja dengannya.

Pada 26 Jun, katanya, dia diarahkan bertemu dengan Anwar di kondominium Desa Damansara pada jam 2.30 petang, untuk berbincang
tentang tugasnya.

Mohd Saiful berkata dia telah menyerahkan beberapa dokumen kepada Anwar dan Anwar berkata: "Can I f*** you today?"

Walaupun dia 'takut dan tidak mahu", Mohd Saiful berkata, dia mengikut juga arahan Anwar dan membersihkan diri dalam bilik air serta keluar dengan memakai tuala dan masuk ke dalam bilik tidur.

"Saya nampak Anwar memakai tuala. Dia mendekati saya dan memeluk saya," katanya.

Ketika itu, Karpal memohon supaya baki keterangan Mohd Saiful dibuat secara tertutup. Hakim Mohamad Zabidin bersetuju dan menangguhkan prosiding sehingga jam 9.30 pagi esok.

Walaupun hujan lebat, para penyokong Anwar berhimpun dekat pintu masuk kompleks mahkamah. Dua penyokongnya kelihatan memakai topeng Najib dan Rosmah. Polis mengeluarkan amaran tangkap.

Sebelum itu, peguam Karpal Singh membuat bantahan kerana laporan polis menyebut kejadian liwat itu didakwa berlaku pada kira-kira jam 6 petang, yang berbeza dengan waktu yang tercatat pada kertas tuduhan.

DPP Mohd Yusof menjawab banyak insiden yang berlaku. Katanya, laporan polis itu merupakan bukti utama, yang membawa polis melakukan penyiasatan.

Mohd Saiful memulakan keterangannya dengan menceritakan mengenai latar belakang pendidikannya kepada DPP kanan DPP Mohd Yusof.

Katanya, dia tercicir dari Universiti Tenaga kerana keputusannya yang teruk.

Dia kemudiannya menunjuk ke Anwar ketika diminta mengecamnya. Anwar tidak memandang ke arahnya.

Sebelum itu, ketika Mohd Saiful melangkah ke kandang saksi, kedengaran seseorang melaung "taubatlah", menyebabkan mukanya berubah.

Mohd Saiful berkata, dia bekerja untuk Anwar sebagai seorang sukarelawan seminggu sebelum pilihan raya umum Mac 2008, dengan gaji RM1,000.

Selepas pilihan raya tersebut, dia menjadi pengawai khas, dengan tugasw mengatur perjumapan dengan ahli-ahli parlimen BN yang berkemungkinan melompat parti.

Beliau meletak jawatan pada bulan Jun, atas alasan "malas dan tidak berdisiplin".

Tetapi hari ini Mohd Saiful berkata sebab sebenarnya ialah "kerana tidak tidak tahan lagi diliwat".

Ketika pemeriksaan utama Mohd Yusof, Mohd Saiful berkata pelawaan Anwar itu dibuat selepas beliau menyerahkan dokumen yang dibawanya dari pejabat kepada Anwar.

Mohd Yusof: Apa buat dengan dokumen bila masuk?

Mohd Saiful: Saya duduk di meja tersebut bertentangan dengan Anwar dan serahkan dokumen.

Mohd Yusof: Duduk, letak dokumen, apa lepas itu?

Mohd Saiful: Lepas serah dokumen, kami bincang tentang jadual kerja, tidak lama lepas itu beliau tanya satu soalan.

Mohd Yusof: Apa soalan itu?

Mohd Saiful: Can I f--- you today?

Mohd Yusof: Apa reaksi kamu ketika diajukan soalan itu?

Mohd Saiful: Marah dan takut.

Mohd Yusof: Ada kamu kata apa-apa?

Mohd Saiful: Tolak pelawaannya.

Mohd Yusof: Apa kamu kata bila menolak?

Mohd Saiful: Saya kata saya tidak mahu melakukannya.

Mohd Yusof: Anwar kata apa-apa bila kamu kata tidak hendak melakukannya?

Mohd Saiful: Dengan nada marah, Anwar kata "what" (apa)?

Mohd Yusof: Apa respon kamu?

Mohd Saiful: Saya ulang yang sama.

Mohd Yusof: Seterusnya?

Mohd Saiful: Anwar agak marah, dengan itu saya takut. Anwar arahkan ke bilik tidur utama.

Mohd Saiful berkata beliau kemudian mengikut arahan Anwar dan Anwar selepas itu menutup langsir dan lampu bilik.

Beliau berkata Anwar seterusnya meminta beliau untuk membersihkan dirinya di bilik air.

Mohd Yusof: Masa itu dah buka pakaian?

Mohd Saiful: Ya.

Mohd Yusof: Lepas bilas diri?

Mohd Saiful: Saya ambil tuala dalam tandas, saya keluar dengan bawa baju kemeja saya warna putih dan gantung di tempat pemegang almari.

Mohd Yusof: Kamu bertuala?

Mohd Saiful: Saya bertuala.

Mohd Yusof: Masa keluar dari bilik air, nampak di mana Anwar?

Mohd Saiful: Saya nampak, Anwar di hujung penjuru katil, di bahagian kaki sebelah kanan.

Mohd Yusof: Apa Anwar buat pada masa itu?

Mohd Saiful: Dia berdiri pakai tuala putih dan mengarahkan saya untuk pergi dekat dia, lalu dia peluk saya sambil berdiri.

Ketika itu, peguam Karpal Singh yang mewakili Anwar membuat permohonan agar prosiding seterusnya dijalankan secara tertutup.

Perbicaraan bersambung esok.
 
Sponsored Post

eapui

Active+ Member
Messages
4,827
Joined
Dec 28, 2007
Messages
4,827
Reaction score
7
Points
25
best cerita ne.....:)):))
 

haudli

CG Top Poster Club
gem
Messages
47,314
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
444
Points
136
ntah ape2 si saiful ni..
 

Diamond in Making

Fun Poster
Messages
936
Joined
Jan 5, 2010
Messages
936
Reaction score
1
Points
15
InsyaAllah..
Kebenaran akan terungkai jua..
yg slh ttp slh..
yg btol ttp btol..
 

eapui

Active+ Member
Messages
4,827
Joined
Dec 28, 2007
Messages
4,827
Reaction score
7
Points
25
tajuk cerita ne ..
luka lama berdarah kembali....:D
 

dme30

Super Active Member
Messages
6,454
Joined
Sep 5, 2008
Messages
6,454
Reaction score
88
Points
70
btol ke pembohongan yg pertama ni?? :-?
 

zack16

Active Member
Messages
1,008
Joined
Dec 9, 2009
Messages
1,008
Reaction score
7
Points
25
gilo aper sepul ni...senang nye...aku nak s0nt0t ko...ko pun menonggeng dan terus kene s0nt0t...sambil menangis...tapi tak melawan.......gilo ker aper...ko nie....bikin hati gua panas ja....nak rogol awek pun kene cakar.....ko plak yang perkasa kene liwat oleh org tua tahap atuk.....kalo lah ko nie anak aku..aku dah penerajang kat muka ko nie....
 
Last edited:
Sponsored Post

Top
Log in Register