• Forum search currently under maintenance...

Pakej lengkap teknik highway beserta Ebook

Recommended Brokers


Forex Chart

EmaFx

Freshie
Joined
Jan 14, 2014
Messages
25
Reaction score
0
Points
3
join group Cikgu Rina bro
sapa kaki scalping boleh belajar teknik kaya + 3MA + news RSI

Indicator repaint giler ni.
kalau sanggup mengadap pagi sampai ke pagi, bolehlah layan......kalau sanggup layan.
namapun semaphore......memang semaphore la korang.
Indicator ni dah lama dah....org tak pakai lagi.
budak2 baru je nak try power......tak lama lagi, letihlah tu.
 
Sponsored Post

stillFX

Super Active Member
Joined
Nov 11, 2016
Messages
6,032
Reaction score
490
Points
81
Indicator repaint giler ni.
kalau sanggup mengadap pagi sampai ke pagi, bolehlah layan......kalau sanggup layan.
namapun semaphore......memang semaphore la korang.
Indicator ni dah lama dah....org tak pakai lagi.
budak2 baru je nak try power......tak lama lagi, letihlah tu.
semaphore ni kalo pandai guna... memang terbaik..tapi mostly kelaut jugak ku tgk... huhuhu
 

x35

Active Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
1,601
Reaction score
158
Points
33
memang repaint indi ni
cuma ada caranya nak kutip pips bagi yg memahami cara dia bekerja
bawah ni contoh salah sorang yg ngam dgn indi ni
tkaya.jpg
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
1,749
Reaction score
182
Points
33
indicator star2 memang repaint...kena gaya ok juga.
ucad.JPG
 

x35

Active Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
1,601
Reaction score
158
Points
33
indi repaint + filter tambahan boleh gak kutip pips

EJ H1 (y)
EURJPYH1.png
 

danieldecruz

Freshie
Joined
Oct 20, 2017
Messages
13
Reaction score
0
Points
3
Indicator repaint giler ni.
kalau sanggup mengadap pagi sampai ke pagi, bolehlah layan......kalau sanggup layan.
namapun semaphore......memang semaphore la korang.
Indicator ni dah lama dah....org tak pakai lagi.
budak2 baru je nak try power......tak lama lagi, letihlah tu.
memang repaint indi ni
cuma ada caranya nak kutip pips bagi yg memahami cara dia bekerja
bawah ni contoh salah sorang yg ngam dgn indi niView attachment 211152
teknik sama dengan teknik MD..Master Uwais.. setting indi semua sama. Master uwais bagi free jee setup dan cara entry... Tak payah bayar satu sen pun....
 

danieldecruz

Freshie
Joined
Oct 20, 2017
Messages
13
Reaction score
0
Points
3
Indicator repaint giler ni.
kalau sanggup mengadap pagi sampai ke pagi, bolehlah layan......kalau sanggup layan.
namapun semaphore......memang semaphore la korang.
Indicator ni dah lama dah....org tak pakai lagi.
budak2 baru je nak try power......tak lama lagi, letihlah tu.
Setuju dengan tuan... Nasib baik...hijau... n kalau nasib tak baik... terus MC..sbb melayer2....
T
 
Sponsored Post
Top
Log in Register