Pakai tudung sambil tayang g-string..

CG Sponsors




joee

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 1, 2010
Messages
40,690
Reaction score
944
Points
161


Apa korang rasa bila korang terserempak dengan fesyen terbaru wanita muslim macam gambar diatas..? Sesak nafas atau Sakit jiwa..?

Pada aku.., inilah yang dinamakan fesyen "suci dalam debu.." Fesyen ni sangat sesuai untuk pompuan muslim yang bertudung tapi tak tau kenapa Islam suruh pakai tudung tu..

Semua ni menunjukkan bahawa ada orang yang semakin jahil walaupun dunia semakin moden.. Bertudung tu hanya dianggap sebagai fesyen terkini je beb..

Semoga dihindarkan adik beradik kita beraksi macam minah kat dalam gambar diatas tu.. Dan semoga minah g-string tu segera sedar atas perbuatan memalukan beliau... Amin..!!
 
Sponsored Post

nanad

Fun Poster
Joined
Jul 7, 2011
Messages
605
Reaction score
24
Points
15
btol ke ni bukan poto shop ke?sy rasa tak mungkin
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,597
Reaction score
21,072
Points
1,671
gmbr2 cmni disebar2kan bukan utk jd peringatan..jd bahan seks adela
 

mr_x6006

Legendary Member
Joined
Sep 26, 2009
Messages
14,719
Reaction score
282
Points
131
Pic yg TT lampirkn tu nmpk sgt photoshop nyer..

Tp mmg de jumpe gak pompuan dressing cam tu smpai nmpak alur underwear..
 

sena21

Active Member
Joined
Feb 13, 2011
Messages
1,647
Reaction score
1
Points
25
Ni potoshop la, pnah tgk ni. Org yg sebar gmbar ni saja nk malukan islam
 

hairl

Active+ Member
Joined
Aug 22, 2007
Messages
3,053
Reaction score
24
Points
25
photoshop ni aiyaaah tak perlu la kongsi gambar gini
 
Sponsored Post
Top
Log in Register