BTC USD 64,815.5 Gold USD 2,353.79
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tiada Perintah Pakai Tudung Dalam Al-Quran, Kekeliruan Liberal Tentang Pakaian

Sponsored Post

Kat rumah tu
Anak ppuan kene rogol dgn bapak sendiri

Apa kita nak buat bang? Depa tak pakai jilbab ke kat umah
ni satu perkara
kat mana mana thread tuan asyik ulang pasal anak perempuan kena rogol dengan bapak sendiri
dah bapak tu tak cukup ilmu agama dan mmg berakhlak buruk, jadi dia buat benda yg ditolak dlm islam iaitu perbuatan jenayah rogol



tapi ni takde pulak nak mengecualikan pemakaian yg sopan dlm rumah tangga
ada aurat yg anak anak perempuan kena jaga dlm pemakaian dari mata ayahnya
dan ayahnya juga ada ketetapan berakhlak dlm rumahtangga dan cara beradap dlm rumah tangga dengan ahli keluarganya

yg menutup aurat dan menjaga pemakaian secara sopan tu dah mmg tetap dlm islam
ada authoritiesnya dlm al quran


jangan lak nak blame ke atas pemakaian yg diboleh kan pakai dlm rumahtangga seperti yg ditetapkan oleh islam kerana si bapa ni merogol anaknya dlm rumah

tuan blame lah ayahnya si culprit ini
bukan blame ketetapan berpakaian dan menutup aurat dlm islam




sama lah mcm minum arak
benda tu dah diharamkan dlm islam
pastu nak kaitkan juga dengan bapa merogol anak walau arak diharamkan
arak haram tu mmg dah ditetapkan dlm islam
yg bapak merogol anak tu perbuat jahat si bapa

bapak merogol anak tu adalah perbuatan yg ditolak dlm islam
islam tak pernah condone dengan perbuatan rogol
jadi takkan hanya sebab bapak merogol anak jadai kita tak perlu nak memakai pakaian ikut ketetapan islam

pemakaian mengikut yg ditetapkan islam juga adalah utama


tuan ni jangan lah dok putar belit sangat
alahai
 
ni satu perkara
kat mana mana thread tuan asyik ulang pasal anak perempuan kena rogol dengan bapak sendiri
dah bapak tu tak cukup ilmu agama dan mmg berakhlak buruk, jadi dia buat benda yg ditolak dlm islam iaitu perbuatan jenayah rogol



tapi ni takde pulak nak mengecualikan pemakaian yg sopan dlm rumah tangga
ada aurat yg anak anak perempuan kena jaga dlm pemakaian dari mata ayahnya
dan ayahnya juga ada ketetapan berakhlak dlm rumahtangga dan cara beradap dlm rumah tangga dengan ahli keluarganya

yg menutup aurat dan menjaga pemakaian secara sopan tu dah mmg tetap dlm islam
ada authoritiesnya dlm al quran


jangan lak nak blame ke atas pemakaian yg diboleh kan pakai dlm rumahtangga seperti yg ditetapkan oleh islam kerana si bapa ni merogol anaknya dlm rumah

tuan blame lah ayahnya si culprit ini
bukan blame ketetapan berpakaian dan menutup aurat dlm islam




sama lah mcm minum arak
benda tu dah diharamkan dlm islam
pastu nak kaitkan juga dengan bapa merogol anak walau arak diharamkan
arak haram tu mmg dah ditetapkan dlm islam
yg bapak merogol anak tu perbuat jahat si bapa

bapak merogol anak tu adalah perbuatan yg ditolak dlm islam
islam tak pernah condone dengan perbuatan rogol
jadi takkan hanya sebab bapak merogol anak jadai kita tak perlu nak memakai pakaian ikut ketetapan islam

pemakaian mengikut yg ditetapkan islam juga adalah utama


tuan ni jangan lah dok putar belit sangat
alahai

Dia tahu je tu mek
Cuma saja nak komen gitu
Raja Troll CG

Terima kasih mek bagi penerangan buat bacaan forumer lain
 
ni satu perkara
kat mana mana thread tuan asyik ulang pasal anak perempuan kena rogol dengan bapak sendiri
dah bapak tu tak cukup ilmu agama dan mmg berakhlak buruk, jadi dia buat benda yg ditolak dlm islam iaitu perbuatan jenayah rogol



tapi ni takde pulak nak mengecualikan pemakaian yg sopan dlm rumah tangga
ada aurat yg anak anak perempuan kena jaga dlm pemakaian dari mata ayahnya
dan ayahnya juga ada ketetapan berakhlak dlm rumahtangga dan cara beradap dlm rumah tangga dengan ahli keluarganya

yg menutup aurat dan menjaga pemakaian secara sopan tu dah mmg tetap dlm islam
ada authoritiesnya dlm al quran


jangan lak nak blame ke atas pemakaian yg diboleh kan pakai dlm rumahtangga seperti yg ditetapkan oleh islam kerana si bapa ni merogol anaknya dlm rumah

tuan blame lah ayahnya si culprit ini
bukan blame ketetapan berpakaian dan menutup aurat dlm islam




sama lah mcm minum arak
benda tu dah diharamkan dlm islam
pastu nak kaitkan juga dengan bapa merogol anak walau arak diharamkan
arak haram tu mmg dah ditetapkan dlm islam
yg bapak merogol anak tu perbuat jahat si bapa

bapak merogol anak tu adalah perbuatan yg ditolak dlm islam
islam tak pernah condone dengan perbuatan rogol
jadi takkan hanya sebab bapak merogol anak jadai kita tak perlu nak memakai pakaian ikut ketetapan islam

pemakaian mengikut yg ditetapkan islam juga adalah utama


tuan ni jangan lah dok putar belit sangat
alahai

Cmm jgn ambik serius sgt @akudotcom tu nanti bleh migrane...
Die kaki bakar, troll, sarcasm, semua yg berkaitan...
 
Dia tahu je tu mek
Cuma saja nak komen gitu
Raja Troll CG

Terima kasih mek bagi penerangan buat bacaan forumer lain
entahla tn TXT
pada saya dia bukan troll
dia nak bagitau pasal remehnya isu pasal pemakaian pakaian mengikut ketetapan islam ni
kenapa nak sibuk pasal isu pemakaian ikut islam
ni bapak merogol, jadi kita masih nak bercakap pasal pemakaian ikut islam ke


saya jawab, dah bapak merogol anak, tapi kewajiba pemakaian mengikut ketetapan islam masih ada dan berkuatkuasa
bapak merogol anak tu salah dia dosa dia dan dia melakukan jenayah, jadi patut dihukum

tak semestinya bapak merogol jadi kewajiban pemakaian mengikut ketetapan islam diwaived kan
hukum tetap hukum
kalau bapak merogol maka dakwa lah dia
 
Dia tahu je tu mek
Cuma saja nak komen gitu
Raja Troll CG

Terima kasih mek bagi penerangan buat bacaan forumer lain

ye lah tn TXT
Cmm jgn ambik serius sgt @akudotcom tu nanti bleh migrane...
Die kaki bakar, troll, sarcasm, semua yg berkaitan...

baik tn shah



dah 2 orang nasihatkan saya perkara sama, jadi saya ikutlah:)
 
Den tgk jarang plak kaum cina india kantoi sbb rogol anak ppuan kat mesia ni

Takde plak depa pakai tudung
Siap pakai short lg kat umah

Len kali kalu kene rogol, jgn repot pulis la
Simpan senyap2 coverline

Betul
Memang jarang kantoi
Atau pun depa pandai buat pandai simpan
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register