BTC USD 41,367.2 Gold USD 1,839.41
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Nak pasang trailer kat motor.

fadl

Fun Poster
Messages
705
Joined
Feb 3, 2013
Messages
705
Reaction score
111
Points
33
Nak tanya, perlu ker permit khas untuk pasang trailer kat motorsikal? Saya nak bawak mountain bike pegi trail basikal. Saya takde kereta. Nak pikul atau ikat basikal tu naik motor macam tak praktikal.
 
Sponsored Post

copy left

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,223
Joined
Jun 25, 2008
Messages
27,223
Reaction score
609
Points
161
Nak tanya, perlu ker permit khas untuk pasang trailer kat motorsikal? Saya nak bawak mountain bike pegi trail basikal. Saya takde kereta. Nak pikul atau ikat basikal tu naik motor macam tak praktikal.
trailer mcm mana tu,boleh letak gambar x,
 

notepad

Super Active Member
gem
Messages
9,803
Joined
Sep 17, 2011
Messages
9,803
Reaction score
883
Points
126
trailer belakang motor konpom tak lepas.
gerabak angkat sawit tarik belakang motor taulah.
 

copy left

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,223
Joined
Jun 25, 2008
Messages
27,223
Reaction score
609
Points
161
trailer belakang motor konpom tak lepas.
gerabak angkat sawit tarik belakang motor taulah.
owhh,atas jalan raya mmg xboleh,tapi kalau dekat2 boleh je kalau nk guna
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register