Wanted Nak beli kucing hutan

CG Sponsors




sanggoroapi

Active Member
Joined
Oct 3, 2011
Messages
1,242
Reaction score
3
Points
25
org kelantan panggil kucing ni rima aka@ dalam bahasa standard hariamau akar... kira golongan harimau jugak ni kucing hutan ni, ganas dan bekeng...
 
Sponsored Post

ayien98

Fun Poster
Joined
Apr 14, 2012
Messages
724
Reaction score
1
Points
20
Kucing nie, anak ayam n ayam memg favorite dia, kalo lepas tanah, hok mano pero ayam, cnfm susut ayam tu dlm masa seminggu, baham blako
 

shafeeq

Freshie
Joined
Aug 1, 2012
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
btul tu klau kita ajar mkn benda berdarah klau dah besar kucing nie akn jdi ganas...klau bgi ikan rebus ker ayam rebus mb xder lah seganas yg digembar gemburkan..
 

shafeeq

Freshie
Joined
Aug 1, 2012
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
salam..kucing yg nak tu dah ader org amik...skang nie ader sekor lgi..nie yg sy bela dari kecik lgi umor dlm 3bln lebih.. dah di vaccine+cacing+sihat+mmg jinak..sy nak jual 1200 sekali ngan antibotik+vitamin+nutripet..klau berminat bleh nego lgi...call sy 0139742051
 

seph

Fun Poster
Joined
Aug 30, 2012
Messages
850
Reaction score
3
Points
15
Binatang ni garang sikit.
Sifat dah macam rimau dah.
Bolehke bela ni?
Xkena tangkap ke nanti?
 

kaiba910

Active Member
Joined
Jan 23, 2009
Messages
2,482
Reaction score
12
Points
25
comel je :))

Dulu ade sekor kucing hutan lepak umah aku. Sekali sekala aku letak makanan, nanti takde org die dtg makan.

Pastu skrg dah xde dah. Tapi bile kucing hutan tu dtg, semua kucing lari tu. Cuak woo :))

Kucing ni pun cam tlg jaga rumah gak. Pernah sekali ayah aku balik rumah, tetibe dgr bunyi mcm hantu. Sape yang tak tau, mesti dah lari lintang pukang. Tu bunyi kucing tu yg wat tu :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register