mencari bomoh

Recommended Brokers


marvelous

Legendary Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
16,643
Reaction score
2,666
Points
201
istiqamah TT...bukak thread bulan 4 lagi....heehhehehe
 
Sponsored Post

daniel007

Fun Poster
Joined
Aug 25, 2012
Messages
309
Reaction score
3
Points
20
ntah la...hmmm makin berat plak.... nk submit kes mahkamah..pasal bnyk hal
 

leen777

Freshie
Joined
Sep 10, 2018
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
ntah la...hmmm makin berat plak.... nk submit kes mahkamah..pasal bnyk hal
Try la set bidara yg Tuan Guru Ustaz Ismail Kamus ruqyah.. xperlu pegi pusat rawatan. Janji istiqomah pakai.. jangan skip hari.. setiap hari kene pakai. InsyaAllah ok.. xperlu bomoh2 ni.. syirik.. xcium bau syurga nanti..
T_T

Ni de no salah sorg stokis tuan guru.. nanti dia boleh pos

www.wasap.my/60166652009/bidara
 

leen777

Freshie
Joined
Sep 10, 2018
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Setakat ni mslh² kritikal boleh lg diselesaikan.. insyaAllah.. cuba la.. tuan guru selalu pesan.. jgn sesekali putus asa.. jgn bg setan menang.
 

KnowledgeSeeker

Freshie
Joined
Aug 24, 2019
Messages
34
Reaction score
5
Points
11
da g... tp hasil tetap sama
da g... tp hasil tetap sama
Sy berubat dgn ustaz selama 3 tahun tapi tetap tk baik2. Last2, sy ditemukan dgn bomoh siam yg dpt membantu. Tu pun mkn masa dlm 2 bln. Dan yg beza nya, gi ke ustaz ada byran yg telah ditetapkan dan bomoh ni plk ikhlas, mcm terbalik kan. Pernah sy bertanya pd ustaz ttg dosa/syirik kalau berubatan dgn bomoh siam. Katanya, kalau blh ke ustaz dan jika terpaksa, pegi dgn niat utk berubat dan jgn putus berzikir..maksudnya, jgn terikut ikut
 
Last edited:

KnowledgeSeeker

Freshie
Joined
Aug 24, 2019
Messages
34
Reaction score
5
Points
11
TT..tumpang sket kat ni...sesapa kat sini boleh scan rumah...rumah aku tiap tiap malam macam macam bunyi... byunyi guli biasa...bunyi cakaran...bunyi hentak kaki..bunyi berlari lari..aku dok flat...tinkkat 6...bunyi bukan kul 9 - 8 malam..aku bangun kencing pukul 3 pagi pun dok berlari lagi apa citer...kalau ada sesapa boleh scan rumah aku boleh roger
Buka saja bacaan ayat2 ruyqah dan surah al baqarah di dlm rmh setiap hari/masa. InsyaAllah ia akn hilang..
 

KnowledgeSeeker

Freshie
Joined
Aug 24, 2019
Messages
34
Reaction score
5
Points
11
sy da mcm2 pegi pengamal perubatan islam....sampai yg terakhir... die scan.... org tu x bole buat.... kerana yg mengagnggu isteri sy adelah jin kapir(bomoh asli) jd ubat nya bomoh asli jugak... jd kene cr bomoh gak.... itu lah yg sy cr....sy tawu mmgf salah... tp nk buat mcm mane... huhuhuu ntah la pening la..
Ye betul..perlu cari org yg sewaktu dgn nya sbb mereka lebih tahu nk handle brg dia sendiri. Sy dulu byk membazir masa/duit ke ustaz kerana takut pd syirik dan ahkirnya geram sendiri
 
Sponsored Post
Top
Log in Register