BTC USD 37,895.3 Gold USD 1,799.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Memey diminta tutup mulut

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
KUALA LUMPUR: Norman Hakim berpesan kepada pelakon ditangkap khalwat dengannya, Suhaiza Suhaimi atau Memey jangan mengeluarkan sebarang kenyataan.

Norman yang ditemui di lokasi penggambaran Gerak Khas berhampiran Carrefour Wangsa Maju, semalam dia tidak mahu nanti kenyataan Memey bercanggah dengan kenyataannya.

“Dalam keadaan sekarang banyak hati yang perlu dijaga, termasuk ibu bapa Memey. Abby juga masih isteri saya,” katanya yang mengakui masih buntu dengan kejadian yang menimpanya baru-baru ini.

Bagaimanapun, katanya, masih ada ruang untuknya mempertahankan diri membabitkan dua perkara.






“Pertama dia perlu berbincang dengan pihak berkenaan untuk menjelaskan kes itu dengan lebih telus dan kedua mengenai rumah tangganya. Dia sedih jika dia dan Abby terpaksa mencari jalan penyelesaian dengan perceraian.


“Saya cuba berbincang dengan Abby. Apabila dikenang kembali, takkan saya tidak serik dengan kejadian pertama yang menimpa rumah tangga kami dulu. Pihak ketiga hanyalah satu elemen penyebab masalah kami berdua.

“Sebagai lelaki saya perlu kuat dan saya masih ingatkan anak. Tetapi ada perkara yang kadangkala membuatkan ego saya tercabar. Tetapi saya tidak boleh ceritakan segala yang berlaku dalam rumah tangga kami.

“Saya masih boleh berfikir dengan akal yang waras. Saya berlakon dan menjalankan perniagaan pun bukan untuk saya seorang tetapi untuk keluarga dan anak saya. Saya masih ada ibu bapa dan banyak benda saya kena tanggung,” katanya kepada wartawan.

Apapun, katanya, dia reda dengan ketentuan Allah.

Setiap hari dia berdoa dan bersyukur kerana Allah memberikan kekuatan.

Sejak beberapa hari lalu katanya, dia membaca apa yang dilaporkan wartawan dalam akhbar dan dia faham tugas mereka (wartawan).

Katanya, dia berulang kali menjelaskan yang dia tiada hubungan dengan Memey.

“Tetapi mungkin kerana Memey selebriti...maka kami selalu menjadi perhatian. Dalam perkara itu, saya tidak pernah hendak menegakkan benang yang basah.

“Kalau boleh saya ingin selesaikan masalah itu seperti menarik rambut dalam tepung tetapi tepung tidak berselerak. Saya juga berharap jangan ada yang menuduh saya bersandiwara,” katanya.


p/s: memey kene cover abg baek punyeeee:eek::eek:
 
Sponsored Post

icamfc

Active Member
Joined
Aug 5, 2008
Messages
1,717
Reaction score
0
Points
20
takut bercanggah... nampak sgt... porahhh norman ....
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,235
Reaction score
837
Points
176
yupp... smell fishy here...
 

kawe78

Active Member
Joined
Feb 15, 2006
Messages
1,487
Reaction score
4
Points
25
KUALA LUMPUR: Norman Hakim berpesan kepada pelakon ditangkap khalwat dengannya, Suhaiza Suhaimi atau Memey jangan mengeluarkan sebarang kenyataan.

Norman yang ditemui di lokasi penggambaran Gerak Khas berhampiran Carrefour Wangsa Maju, semalam dia tidak mahu nanti kenyataan Memey bercanggah dengan kenyataannya.

“Dalam keadaan sekarang banyak hati yang perlu dijaga, termasuk ibu bapa Memey. Abby juga masih isteri saya,” katanya yang mengakui masih buntu dengan kejadian yang menimpanya baru-baru ini.

Bagaimanapun, katanya, masih ada ruang untuknya mempertahankan diri membabitkan dua perkara.






“Pertama dia perlu berbincang dengan pihak berkenaan untuk menjelaskan kes itu dengan lebih telus dan kedua mengenai rumah tangganya. Dia sedih jika dia dan Abby terpaksa mencari jalan penyelesaian dengan perceraian.


“Saya cuba berbincang dengan Abby. Apabila dikenang kembali, takkan saya tidak serik dengan kejadian pertama yang menimpa rumah tangga kami dulu. Pihak ketiga hanyalah satu elemen penyebab masalah kami berdua.

“Sebagai lelaki saya perlu kuat dan saya masih ingatkan anak. Tetapi ada perkara yang kadangkala membuatkan ego saya tercabar. Tetapi saya tidak boleh ceritakan segala yang berlaku dalam rumah tangga kami.

“Saya masih boleh berfikir dengan akal yang waras. Saya berlakon dan menjalankan perniagaan pun bukan untuk saya seorang tetapi untuk keluarga dan anak saya. Saya masih ada ibu bapa dan banyak benda saya kena tanggung,” katanya kepada wartawan.

Apapun, katanya, dia reda dengan ketentuan Allah.

Setiap hari dia berdoa dan bersyukur kerana Allah memberikan kekuatan.

Sejak beberapa hari lalu katanya, dia membaca apa yang dilaporkan wartawan dalam akhbar dan dia faham tugas mereka (wartawan).

Katanya, dia berulang kali menjelaskan yang dia tiada hubungan dengan Memey.

“Tetapi mungkin kerana Memey selebriti...maka kami selalu menjadi perhatian. Dalam perkara itu, saya tidak pernah hendak menegakkan benang yang basah.

“Kalau boleh saya ingin selesaikan masalah itu seperti menarik rambut dalam tepung tetapi tepung tidak berselerak. Saya juga berharap jangan ada yang menuduh saya bersandiwara,” katanya.


p/s: memey kene cover abg baek punyeeee:eek::eek:



bro job baru nampak :)):)):))
 

bellaluna

Legendary Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
tutup mulot jerk taw.

yg len x yah tutup. :D:D
 

zeroxlegend

Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
1,548
Reaction score
0
Points
20
sudah terang lagi bersuluh,
bukan main2 je tuduh.....hehehe....
dah kantoi, cover laa tuuu....:)
 

iswarahijau

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2007
Messages
6,060
Reaction score
44
Points
70
hairan tul utusan duk sibuk perbesar benda ni.byk lagi isu lain yg perlu dibesarkan. tapi aku baca gak gosip2 artis ni,Pancaindera Ahad tu buat teman aku membaca sambil berak je
 

pakmaun

Active+ Member
Joined
Aug 18, 2008
Messages
2,572
Reaction score
1
Points
25
ala kalo norman servis baekk xkan abby nak mintak cerai.....

hehe....norman oh norman.....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register