Melodi kne saman rm10Juta????

CG Sponsors




gastacopz

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2008
Messages
11,331
Reaction score
19
Points
120


:-?:-?:-?
 
Last edited:
Sponsored Post

sukini

Active+ Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
2,970
Reaction score
0
Points
20
Penerbit drama saman STMB
13/01/2009 12:12pm


KUALA LUMPUR 13 Jan. – Seorang penerbit drama televisyen menyaman Sistem Televisyen Malaysia Bhd. (STMB) bagi menuntut ganti rugi RM10 juta kerana didakwa memfitnahnya mempunyai hubungan sulit dengan seorang wanita dalam rancangan `Melodi.'

Jurey Latiff Rosli yang juga Presiden Persatuan Penerbit Televisyen Malaysia mendakwa fitnah itu disiarkan dalam rancangan tersebut pada 21 September 2008 pada pukul 12.30 tengah hari menerusi slot yang dikendalikan Nas Ahmad.

Writ saman itu difailkan melalui firma guaman, Tetuan Shaharudin Sham Sunder & Partners di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini.

Writ saman itu akan diserahkan kepada STMB selaku defendan sebaik sahaja salinan dokumen termeterai diterima daripada mahkamah. - Utusan

p/s: saman jgn xsaman

#:-S
 

Ham

Fun Poster
Joined
Feb 16, 2006
Messages
598
Reaction score
8
Points
15
kasi bankrupt sama tv3....
 

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
melodi ni kebal lar aku rasa...payah tu nak saman diaorng...kalau tak ramai dah saman dari dulu lagi..betul x???
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
saman2...smn je melodo tu :))
 

Godek

Fun Poster
Joined
May 22, 2008
Messages
906
Reaction score
0
Points
10
melodi ni kebal lar aku rasa...payah tu nak saman diaorng...kalau tak ramai dah saman dari dulu lagi..betul x???
Kekadang org tak nak buang masa saman sebab ada kemungkinan gosip tu ada betulnya mungkin partly betul. So, buang karan je lah kalau nk saman. Selalunya org nk menyaman tu pun kena pikir sebab nak saman kalah atau menang kena keluar duit bayar peguam.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register