Masjid UMNO

CG Sponsors




badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30
korang sedar tak
kalau UMNO bangun masjid besar2 kat area yang xramai orang islam
tapi kalau kat bandar2 yang ramai islam, dorang xnak bangun masjid.

pikir2 la sendiri
 
Sponsored Post

badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30
contoh lokasi :
masjid cristal kat tepi tepi bandar (susah sungguh nak pegi sana)

masjid meru (ramai orang tapi masjid kecik)
nak solat jumaat pun xde tempat
 

dr_zool

Legendary Member
Joined
May 26, 2009
Messages
13,409
Reaction score
59
Points
120
contoh lokasi :
masjid cristal kat tepi tepi bandar (susah sungguh nak pegi sana)

masjid meru (ramai orang tapi masjid kecik)
nak solat jumaat pun xde tempat

msjd as syarif ke bro?
kn da buat dewan tmbhn tuh
 

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
contoh lokasi :
masjid cristal kat tepi tepi bandar (susah sungguh nak pegi sana)

masjid meru (ramai orang tapi masjid kecik)
nak solat jumaat pun xde tempat
masjid krestel ek.. hmm mung duk ganu ke boh.. :D
 

randomduit

Active Member
Joined
Apr 12, 2007
Messages
1,876
Reaction score
2
Points
25
huhuhuhu, masjid bukan untuk diperindahkan, tapi perlu dipenuhi dengan akidah...renung2 kan
 

sureheboh.com

Passed Away
Platinum Member
Joined
Jan 17, 2007
Messages
18,961
Reaction score
308
Points
131
korang sedar tak
kalau UMNO bangun masjid besar2 kat area yang xramai orang islam
tapi kalau kat bandar2 yang ramai islam, dorang xnak bangun masjid.

pikir2 la sendiri
Ya aku memang fikir juga.. aku fikir² balik semua posting mung kalau UMNO semua tak betul :eek:
 

badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30
Ya aku memang fikir juga.. aku fikir² balik semua posting mung kalau UMNO semua tak betul :eek:
umno betul pasal nama ALLAH
dan hukum ALLAH tak bole pakai kat negara ni je
nak tiru mustafa kemal attarturk pun mungkin betul

umno ni pejuang Islam dan Pejuang nama ALLAH
kan
:D:D:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register