Mak nmpk kelibat putih dlm umah

CG Sponsors




momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
10,833
Reaction score
321
Points
141
Assalamualaikum..

Baru2 ni balik umah mak

Mak aku citela dia selalu trperasan mcm kelibat putih lalu time dia kt dapur...pastu rasa meremang je...

Pastu kalo dlm bilik tidur dia...dr dlm bilik masa dia baring kt katil pun kdg2 nmpk kelibat lalu kt luar bilik...

Kelibat putih tu gerak laju...dlm sebulan nila kerap nmpk...dulu ade jgk tp x selalu mcm ni..

Sebenaqnya aku pun kdg2 terperasan...tp aku anggap mcm biasan cahaya ja...ilusi optik ka gitu2la sbb aku pakai spek haha...

So ape aku kena buat...aku dh bgtau mak aku bykkan baca & psg youtube surah albaqarah...

Perlu ke aku rujuk pd ustaz?

Bende tu x kaco kami pun...cuma dia mcm nk tunjuk yg dia ade kt situ...

Korang ade pernah rasa mcm kami x?
 
Sponsored Post

matabulat

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2016
Messages
2,560
Reaction score
644
Points
71
pgl je ustaz bro tlg nengokkn..
kata dh meremang,
dh menunjukkn dri, bkn termasuk dlm kategori menggangu ke? ke smpi dia sergah tunjuk muka hodoh baru kira gangguan?
 

Ibn Raffar

Super Active Member
Joined
May 19, 2011
Messages
7,002
Reaction score
369
Points
81
Baca surah al-baqarah dalam rumah, rumah ambe pernah kena macam ni.sekarang alhamdulillah dah ok.
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,197
Reaction score
1,994
Points
141
aku pun pernah kena skali...

aku tak tahu nak kata benda tu cahaya ataupun memang betul2 makhluk halus..

sbb lepas aku nampak tu, meremang lain mcm je.....

tu kali pertama dan kali terakhir aku nampak kelibat putih yg seakan-akan REAL...tp benda tu laju sgt melintas...sbb tu aku pikir cahaya je tu...tapi nak cakap cahaya pun mcm susah...sbb AKU TAK RASA BENDA TU CAHAYA...susah la nak ckp..haha...tp yg pasti, lepas tu memang meremang habis bulu
 

Kbyne

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
11,872
Reaction score
508
Points
161
Sunyi sunyi memang seram,cuba letupkan mercun papan dgn thunder clap,nampak jer tembak thunderclap...jiran aku ni sekarang tengah memekak guna mercun papan celebrate CNY hari keberapa ntah...tu yg tak berapa nak sunyi...tak berapa seram la sangat tengah malam ni...
 

Breekachu

Super Active Member
Joined
Dec 15, 2012
Messages
6,287
Reaction score
134
Points
73
Aku banyak kali jugak kena. Sekilas mcm tuuu. Tak tau la mainan otak aku ke apa. Kalau ternampak sekilas mcm tu badan kai ok tak meremang aku buat tak tau je. Kalau dh meremang tu berani kan diri la :))
 

xgang

Active Member
Joined
Feb 1, 2012
Messages
1,805
Reaction score
334
Points
41
Jaga solat berjemaah di masjid dan jaga solat tahajjud. Insha Allah akan pulih.
 

silvermaddness

Legendary Member
Joined
Oct 6, 2007
Messages
11,475
Reaction score
39
Points
120
ckp je ke dia..dok mai lalu2 wat apa..mai la letak nasi kandaq ka..roti canai ka...konpom pastu tak mai dh
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
10,052
Reaction score
1,456
Points
191
continue surah Al-Baqaroh..
pasang dan dengar ja..
x perlu pggil ustaz..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register