BTC USD 24,070.1 Gold USD 1,779.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Lesen Kerete/Motor Gerenti Lulus

zaimi2

Legendary Member
gem
Messages
15,045
Paid Membership
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
Salam ade sapa 2 kat sini yang leh tlg confirm lulus KetE/mOTO P?

saya dah ada L dan duduk di perak

pm saya atau balas jer sini

klu2 ada la...
 
Sponsored Post

zaimi2

Legendary Member
gem
Messages
15,045
Paid Membership
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
Bump for the morning
 

zaimi2

Legendary Member
gem
Messages
15,045
Paid Membership
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
ader ker..????
 

roshaimi82

Fun Poster
Messages
549
Joined
May 7, 2007
Messages
549
Reaction score
2
Points
15
ntah, pakej belajar sampai lulus memang ada... tapi selagi tak lulus kena belajar lagi la... kat ipoh sebelum ni memang kecoh lesen terbang....
 

fazarudin

Legendary Member
gem
Messages
10,990
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,990
Reaction score
258
Points
136
jangan la amik lesen terbang ... menyesal beb..
 

abdul_ir

Super Active Member
Messages
6,738
Joined
Mar 26, 2009
Messages
6,738
Reaction score
37
Points
70
apa masalah nye??
problem test ke?
 

abdul_ir

Super Active Member
Messages
6,738
Joined
Mar 26, 2009
Messages
6,738
Reaction score
37
Points
70
setuju, belajo je la, baca doa banyak2, mesti lulus... takyah pakai orang dalam nih... macam tak percaya diri sendiri je:">

setahu aku org cari cara nak lepas L je..
kalo P rasanya sume bleh wat...
 

zaimi2

Legendary Member
gem
Messages
15,045
Paid Membership
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
saya L dah ader...bukan lesen terbang..

just dtg jer ikut jadual pas 2 gerenti lulus
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register