Koleksi Dialog Lawak P.ramlee

CG Sponsors




nameless

Super Active Member
Joined
Nov 30, 2007
Messages
7,361
Reaction score
70
Points
80
sudin : ini sarkis dh jinakkk, dh brape lame diorg training...
ajis : ini sekolah daa...
 
Last edited:
Sponsored Post

mastercooler

Fun Poster
Joined
Mar 20, 2010
Messages
681
Reaction score
1
Points
15
ajis :ini pun anak pak cik...
pendekar mustar : eh..ini istri pakcik
pendekar bujang lapuk : ish..ish..ish..apa kabar mak cik...
 

complaintatron

Fun Poster
Joined
May 29, 2011
Messages
576
Reaction score
2
Points
15
Pencuri 1

1 untuk aku, 1 untuk engkau, 2 untuk aku, 2 untuk engkau, 3 untuk aku, 3 untuk engkau, 4 untuk aku, 4 untuk engkau...

Pencuri 2

Haii.. ini macam kira, berapa lama mau habis.. Pegang.. aku kira..
1 untuk engkau.. 1 untuk aku, 2 untuk engkau 2 untuk aku, 3 untuk engkau, 3 untuk aku.. lepas 3 apa
Pencuri 1
hentam sajalah
Pencuri 2
hentam sajalah untuk kau , hentam sajalah untuk aku, lepas hentam sajalah..
Pencuri 1
bedallah
Pencuri 2
bedallah untuk kau, bedallah untuk aku
Pencuri 1
ehh .. dalam dunia mana ada huruf bedallah
Pencuri 2
ehh.. dalam dunia mana ada huruf bedallah untuk kau, ehh.. dalam dunia mana ada huruf bedallah untuk aku
Pencuri 1
ehh .. apa da
Pencuri 2
ehh.. apa da untuk kau, ehh.. apa da untuk aku
Pencuri 1
ehh .. dia ni
Pencuri 2
ehh.. dia ni untuk kau, ehh.. dia ni untuk aku
Pencuri 1
ehh .. kau nak mampus yer
Pencuri 2
ehh.. kau nak mampus yer untuk kau, ehh.. kau nak mampus yer untuk aku
Pencuri 1
kepala ***** engkau
Pencuri 2
kepala ho.tak engkau untuk kau, kepala ho.tak aku untuk aku
Pencuri 1
aku bagi karang
Pencuri 2
aku bagi karang untuk kau, aku bagi karang untuk aku
Pencuri 1
eh eh eh
Pencuri 2
eh eh eh untuk kau, eh eh eh untuk aku
 

complaintatron

Fun Poster
Joined
May 29, 2011
Messages
576
Reaction score
2
Points
15
Pak Aji Mana surat khabar aku ni …. Labiiiiii….

Labi Ya encikkk… kereta dah siap…

Pak Aji aku tak mau keretalah .. b0d0hh.


Labi
kalau encik tak mau kereta.. nanti saya bawakan lori..

Pak Aji Loriii ??? Kan lagi elok kau bawak kepala kereta api kemari … aku nak surat khabar la !!!

Labi aaa...surat khabar … ini yang saya sedang cari ni …

Pak Aji
dari tadi kau mencari . baru menyonsor ??

Labi
tadi dah jumpa .. sekarang dah berkecai…
 

clorox_bersih

Legendary Member
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
aku tak pernah jemu tengok n layan lawak p.ramlee ni..
mmg terbaik!!!!
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,629
Reaction score
435
Points
91


thread ni adik-beradik dgn
carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=123761
 

anakin101

Active Member
Joined
Jun 28, 2013
Messages
1,400
Reaction score
36
Points
30
Namaku hang tuah..kata p ramlee apabila ditanya sultan..


kahkahkah..lawak x lawak x..gelak la kalau lawak
 

myhana

Active Member
Joined
Dec 16, 2012
Messages
1,745
Reaction score
73
Points
30
Setiap kali aku marking exam paper mesti terkeluar ayat ni- apa yg kau merepek ni setann!!! hahaha...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register