To Sell Kelas Masakan Nasi Ayam RM100

CG Sponsors




AzahirZolkepli

Fun Poster
Joined
Apr 6, 2014
Messages
127
Reaction score
29
Points
20
Salam..

Kalau aku buat kelas nasi ayam dengan harga rm100 ada org berminat tak..?

Bukan nasi ayam biasa tapi Nasi Ayam Hainan.. Cara pmbuatan dan resepi mmg khas aku modified utk memudahkan peniaga2..

Kalau bagi aku sendiri, rasa nasi ayam hainan ni mmg terbaik.. aku ajar rebus ngn panggang skali.. ayam confirm sedap, lmbut juicy moist2 gitu..
 
Sponsored Post

momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
10,885
Reaction score
330
Points
141
Nk rase dulu boleh?

Tunjukla gambar dulu
 

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,441
Reaction score
222
Points
83
Salam..

Kalau aku buat kelas nasi ayam dengan harga rm100 ada org berminat tak..?

Bukan nasi ayam biasa tapi Nasi Ayam Hainan.. Cara pmbuatan dan resepi mmg khas aku modified utk memudahkan peniaga2..

Kalau bagi aku sendiri, rasa nasi ayam hainan ni mmg terbaik.. aku ajar rebus ngn panggang skali.. ayam confirm sedap, lmbut juicy moist2 gitu..
Bg test dulu..baru boleh register..lokasi mana tuan..?..

kuah steak/lamb pandai buat tak?
 
Last edited:

dauskupang

Super Active Member
Joined
Sep 20, 2012
Messages
5,237
Reaction score
268
Points
81
bagi laa detail sikit TT..

ni bukan status facebook...
 

no trade

Super Active Member
Joined
May 16, 2008
Messages
8,577
Reaction score
265
Points
96
lokasi mana ni. belajar f2f ke?
 

AzahirZolkepli

Fun Poster
Joined
Apr 6, 2014
Messages
127
Reaction score
29
Points
20
baru tanya pendapat..

aku memang meniaga nasi ayam hainan ni dah 2 tahun lebih.. Alhamdulillah ok.. tp kereta aku rosak pulak.. dari rm300 dah jadi dekat rm1k..

Tu yg aku fikir nam buat kelas tu.. limited je utk 10 orang.. cukup 10 orang aku buat kelas ni.. dan aku buat sekali je.. lokasi kat seri iskandar, perak..

gambar nnt aku upload.. semua dlm pc.. aku kt mamak sekarang ni..
 

blogpstr

Active Member
Joined
Aug 9, 2011
Messages
1,071
Reaction score
31
Points
30
baru tanya pendapat..

aku memang meniaga nasi ayam hainan ni dah 2 tahun lebih.. Alhamdulillah ok.. tp kereta aku rosak pulak.. dari rm300 dah jadi dekat rm1k..

Tu yg aku fikir nam buat kelas tu.. limited je utk 10 orang.. cukup 10 orang aku buat kelas ni.. dan aku buat sekali je.. lokasi kat seri iskandar, perak..

gambar nnt aku upload.. semua dlm pc.. aku kt mamak sekarang ni..
Menarik ni. Beso den buek guna resepi den sendirik jek. Sebab nasi ayam ni yang penting, sos dia.
 

silasroon

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
3,379
Reaction score
952
Points
71
Masak ni seni. Rahsia atau trick masak memang ada pada tukang masak. Walaupun mengajar, confirm boleh dapat 100% rahsia tu ke TT??? Ke bagi 99.9 % je.

0.01% simpan untuk diri sendiri.:D:D
 

AlYamani

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
12,095
Reaction score
574
Points
161
Pendapat aku,ayam dia senang,nasik dia tu yg susah nak bikin,mesti berkilat,lembut,seroi,lemak,masin,sikit manis...nak guna stok rebusan ayam...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register