Wanted Ikan toman harimau

CG Sponsors




Sponsored Post

nazting

Active+ Member
Joined
May 8, 2013
Messages
2,570
Reaction score
40
Points
30
fuh!!

menarik rupa dia...
 

John Nawi

Super Active Member
Joined
Oct 23, 2012
Messages
5,071
Reaction score
147
Points
83
hijau tu bkn warna asal tuan..warna tu berubah ikut tmpt ikan tu idup.. kwn bela toman dan 5 tahun.. bela dlm kolam (buatan)..warna dia jadi kehijauan mcmtu sbb kwn letak lumut/tanah/ranting.. beli toman biasa je masa kecil
 

mraziz

Active Member
Joined
Sep 15, 2011
Messages
1,540
Reaction score
22
Points
25
kedai aquarium kat tasik shah alam ada jual..tp teman cadangkan toman bunga lg rare dan semart..
 

abalin

Fun Poster
Joined
Aug 9, 2008
Messages
450
Reaction score
4
Points
15
sapa ada jual toman harimau colour kehijjuan lebih kurang camni
x kire kecik atau besar.. den cari nak bela.. pm den best price
Oiiittt... orang dalam gambar ni macam kawan aku, Anthony. Betul ke? :-?
 

aspural

Fun Poster
Joined
Jun 9, 2013
Messages
594
Reaction score
0
Points
15
adus mana nak cari ni.. btul rare la toman ni
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,413
Reaction score
21,052
Points
1,671
toman hijau ni sebab air die der, sama mcm haruan jgk..

nnt dh masuk akuarium xdenya color mcm ni dah
 

Supreme

Super Active Member
Joined
May 26, 2012
Messages
5,636
Reaction score
149
Points
73
toman hijau ni sebab air die der, sama mcm haruan jgk..

nnt dh masuk akuarium xdenya color mcm ni dah
Nk cari toman harimau kaler ijau..
agak2 buang toman amik harimau je..
masuk dlm air lumut lame2 bole ijau x kaler dia? :D
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,413
Reaction score
21,052
Points
1,671
Nk cari toman harimau kaler ijau..
agak2 buang toman amik harimau je..
masuk dlm air lumut lame2 bole ijau x kaler dia? :D
bela haruan/toman ni biar je air jgn tukar mmg hijaula nnt air die berlumut

tp nnt gelapla akuarium tu xnmpk pape pulak

haruan toman tahan..ak kdg 6bulan baru tukar air
 
Sponsored Post
Top
Log in Register