BTC USD 18,594.2 Gold USD 1,625.14
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Duit-duit lama

qi_telcommunication

Active Member
Messages
2,241
Joined
Mar 16, 2013
Messages
2,241
Reaction score
373
Points
51
Saja nak post antara koleksi peribadi,
 

Attachments

  • IMG_20210805_163544.jpg
    IMG_20210805_163544.jpg
    2.8 MB · Views: 10
Sponsored Post

qi_telcommunication

Active Member
Messages
2,241
Joined
Mar 16, 2013
Messages
2,241
Reaction score
373
Points
51
Ni Kalau pi tukar nilai kat bank negara dapat nilai yang sama ka macam ni? Ka bank tak mau? Out dated, kot2 BANK istihar sebagai kertas lusuh dah takda nilai?
Bank negara akan terima berdasarkan nilai muka sahaja, tetapi biasala klu g tukar sana, staff sana dah ada kaki untuk jual semula dengan nilai berkali ganda dari asal bergantung kepada kondisi wang kertas tersebut
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
164,505
Joined
Jan 13, 2009
Messages
164,505
Reaction score
22,448
Points
1,831
Awards
1
Mantap bos. Gred ef vf dah baik tu. Simpan je
 

qi_telcommunication

Active Member
Messages
2,241
Joined
Mar 16, 2013
Messages
2,241
Reaction score
373
Points
51
IMG_20210811_174738.jpg
IMG_20210811_174713.jpg
IMG_20210811_174632.jpg
IMG_20210811_174601.jpg
IMG_20210811_174537.jpg
IMG_20210811_174507.jpg
IMG_20210811_174447.jpg
IMG_20210811_174319.jpg
IMG_20210811_174143.jpg
IMG_20210811_174119.jpg
IMG_20210811_174045.jpg
IMG_20210811_174015.jpg
IMG_20210811_173954.jpg
IMG_20210811_173927.jpg
IMG_20210811_173856.jpg
IMG_20210811_173820.jpg
IMG_20210811_173747.jpg
IMG_20210811_173729.jpg
IMG_20210811_173709.jpg
IMG_20210811_173647.jpg
IMG_20210811_173621.jpg
IMG_20210811_173555.jpg
IMG_20210811_173524.jpg
IMG_20210811_173448.jpg
IMG_20210811_173410.jpg
IMG_20210811_173327.jpg
IMG_20210811_173300.jpg
IMG_20210811_173226.jpg
IMG_20210811_173145.jpg
IMG_20210811_173119.jpg
IMG_20210811_173056.jpg
IMG_20210811_173034.jpg
IMG_20210811_173005.jpg


IMG_20210811_172937.jpg


Antara koleksi saya dari gabenor ke2 sehingga ke6, yg ke 7, 8 dan 9 masih baru lagi so tgu jadi sejarah baru upload semula
 

Attachments

  • IMG_20210811_173119.jpg
    IMG_20210811_173119.jpg
    3.3 MB · Views: 2

qubs

Legendary Member
gem
Messages
10,112
Joined
Oct 4, 2010
Messages
10,112
Reaction score
317
Points
141
duit 1k tu yg nanges
prnh adik yg kecik koyak kn mcm tu je adeeeh
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register