BTC USD 67,344.8 Gold USD 2,337.93
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Dr Maza nafi kritik Ustaz Azhar Idrus tidak mampu menguasai bahasa Arab.

Sponsored Post

Berkenaan Bahasa Arab ni, dah jadi trend ucapan guna bahasa Arab.
Ucapan harijadi, tahniah, takziah, dll.
Sejujurnya saya tak berani guna Bahasa Arab ni sebab saya tak reti maksud dan bila masa nak digunakan.
Saya risau jadi maksud lain dan buat orang lain tersinggung.
Saya ucapkan dalam BM je.
 
Bahaya zaman sekarang kalau baca tajuk saja..

Dh baca kandungan x ada benda pun

Yang letak tajuk tu mcm saja nk lagakan para ulamak

Padahal org Islam sendiri yg tulis

Padahal antara ulamak diorang pun cool je
Berbeza pendapat tu biasa
Kat luar negara lg bnyk khilaf
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register