Dalam hati ada taman....

CG Sponsors




clorox_bersih

Legendary Member
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
aku rasa aku adalah antara orang yang tergolong dalam kategori ni...:D:D:D






hmmm...aku sedang bersedih kerana kata-kata aku dah melukakan hati awek aku..
macam mana lagi perlu aku pujuk die..betul-betul aku tak sengaja dan tade niat
nak sakitkan hati die..
 
Last edited:
Sponsored Post

BlackPepper

Active+ Member
Joined
Oct 26, 2009
Messages
4,906
Reaction score
50
Points
30
aku rasa aku adalah antara orang yang tergolong dalam kategori ni...:D:D:D






hmmm...aku sedang bersedih kerana kata-kata aku dah melukakan hati awek aku..
macam mana lagi perlu aku pujuk die..betul-betul aku tak sengaja dan tade niat
nak sakitkan hati die..
buang p ego jauh2... pujuk la ngan kata2 manja... pompuan ni kejap je majuk.. kalo rajin pujuk cair la....:D:D:D jgn ego plak... lg parah t..
 

RuthlessFairy

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 15, 2009
Messages
27,496
Reaction score
115
Points
128
sapa lagi yang nak pujuk aku??
si pemujuk dah takde...........
 

clorox_bersih

Legendary Member
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
buang p ego jauh2... pujuk la ngan kata2 manja... pompuan ni kejap je majuk.. kalo rajin pujuk cair la....:D:D:D jgn ego plak... lg parah t..
sungguh tidak aku ego dengan die:(
 

RuthlessFairy

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 15, 2009
Messages
27,496
Reaction score
115
Points
128
hurmmm sekurang2nye adela jugak org nak pujuk dia
 

BlackPepper

Active+ Member
Joined
Oct 26, 2009
Messages
4,906
Reaction score
50
Points
30
sungguh tidak aku ego dengan die:(
bg seberapa byk sms cinta..cilok la mana2 lagu2 jiwang ke.. minta maaf seberapa byk.. try call dia.. sms.. xreply xpe... xjwb xpe.. jgn putus asa.. pompuan ni ibarat kerak nasi je...
 

mygol

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2008
Messages
5,761
Reaction score
71
Points
70
Tgk tajuk ni ingat cite kat TV2 hari tu 'Mat Bunga'...:D:D
 

marlen

Legendary Member
Joined
May 27, 2008
Messages
16,925
Reaction score
31
Points
125
teringat crita adnan sempit..hahahaha..muka ganas tp dlm hati ada taman...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register