Covid-19 Contact closed Covid takde swab test

CG Sponsors




wan_rizal70

Fun Poster
Joined
Oct 15, 2020
Messages
687
Reaction score
201
Points
23
Xperlu buat test kat swasta... jgn buang duit.. andai positif pon xkan admit ward kalau xcukup kriteria... KKM akan monitor di rumah

KKM kenalpasti konteks, pastu akan verifi sekiranya perlu swab ke tak.. kalau xdak simptom dia xswab cuma pakai gelang & monitor di rumah..

Admission pon skrg utk yg ada highrisk group wargamas, kanak2, co-morbid pt ja... kalau tak admit kat umah seniri ja la dgn pemantauan kkm
Aku buat je kat swasta. Kalo positif boleh berjaga2. Takde masalah pun. Kawan aku kn kuarantin kat rumah, kat rumah pakai mask semua.
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,297
Reaction score
21,165
Points
1,671
betol. positif pun xsemua diangkut masuk hosp. mber ak positif lek2 je kt umah tu

untung betol byk bantuan ngo bagi. dah bole bukak kedai runcit
 

Encik Sponge

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
4,749
Reaction score
606
Points
81
Boleh ja buat kat swasta kalau berduit sbg langkah berjaga2

tp bila mana kita dah tmasuk sbg kontek dan pakai gelang tu pon dah kena jaga2 dah

Ini yg pakai gelang dah pon masih dok di tempat awam lagi... payah betol la species gini
 

jaih

Super Active Member
Joined
Jan 14, 2006
Messages
9,805
Reaction score
376
Points
91
Yakkk
Paka gelang pink doh ke sobat
Semoga deme sekeluarga sehat deh
yer boss.. contact rapat opismate +ve
inshallah.. result x kuar lagi.. workload KKM mmg teruk kali nih... jem lab utk test sample
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
291,174
Reaction score
12,226
Points
2,376
yer boss.. contact rapat opismate +ve
inshallah.. result x kuar lagi.. workload KKM mmg teruk kali nih... jem lab utk test sample
Kes byk
Staff dop cukup nok cover blaka
 
Sponsored Post
Top
Log in Register