BTC USD 61,281.7 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Cicak Tokek

overide07

Fun Poster
Joined
Sep 27, 2008
Messages
542
Reaction score
9
Points
20
Salam Kawan2 CGrian...

Saya sekadar menyampaikan hajat rakan...
Beliau mempunyai 10 ekor cicak tokek yang hendak dijual secara lump sump...
Malangnya...berat semua tokek cuma antara 300gm-350gm sahaja....
Kalau ade sesiapa yang betul2 berhajat...bolehlah PM saya...

Bukan apa...rakan nie dah byk kena tipu dengan mcm2 buyer...
Kesian dah tgk dia.....
Tokek tuh pun dah penat turun naik penimbang.....heheheh
Sampai susut2 berat badan...
Dah macam ladang tokek dah kat umah dia....

Anyway....saya nie bukan peminat atau pembela tokek...
Sememangnya tak tau apa2 pun pasal tokek nie...
Cuma selalu singgah2 baca kat CG nie....
Maaf kalau ada info yang salah....
Sekali lagi....cuma menyampaikan hajat rakan...

"FSV"
 
Sponsored Post

B0t0L susu

Active+ Member
Joined
Nov 30, 2009
Messages
4,048
Reaction score
0
Points
20
ramai yg berhajat rasanya ni..yg penting owner kena ikut syarat pembeli :D
klau berat 300g-350g tak malang rasanya
 

overide07

Fun Poster
Joined
Sep 27, 2008
Messages
542
Reaction score
9
Points
20
lokasi mana dan anggaran nak jual sekor berapa

Lokasi di Johor Bahru...
Harganya tak tau la pulak saya...
Seperti yang dimaklumkan...
Pengetahuan saya tentang tokek nie tersangatla kurangnya...
Cuma ada satu brader tuh (Mr.Anep) baru bukak thread kat CG nie....
Katanya 400gm - 500gm tuh lebih kurang RM1juta....
Ntah la bro...Saya nie tukang menyampaikan je...
Kalau member tuh ada kasi komisyen....saya ambikla...
Kalau takde...pun saya tak kisah sangat....
Anyway...kalau berminat boleh PM saya bro....
 

Mr.Anep

Fun Poster
Joined
Jul 28, 2010
Messages
123
Reaction score
0
Points
10
harge bergantung pada gred...makin baik cicak 2..makin tinggi hargenye...
 

overide07

Fun Poster
Joined
Sep 27, 2008
Messages
542
Reaction score
9
Points
20
harge bergantung pada gred...makin baik cicak 2..makin tinggi hargenye...

Saya pun tak tau la bro...
Sebab saya pun tak reti nak gredkan cicak2 nie....
Oh ye....encik haniff...
Tadi saya ada sms encik jamari....
Nanti saya akan MMSkan gambar pada encik jamari....
As soon as saya receive gambar tuh....
 

bro_edu

Fun Poster
Joined
Nov 11, 2010
Messages
378
Reaction score
8
Points
15
Baik jual dengan segera...masuk bulan januari 2011, akta perhilitan mengharamkn pjualan tokek dikuatkuasakn..Jd kalu bro nk jual ke sy, blh j.asalkn sebelum bulan januari ni..just PM j...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register