Cemburukah anda bila doktor lelaki...

CG Sponsors




Reaksi anda bile doktor laki meneskop dkat dada awek/bini


  • Total voters
    0

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
:D:D...suka benar lintah tu ....spesis laki kot
aku pernah berdua saja ngan awek sampai jam 1 pagi..dia siap kena berkemban sebab nak rawat kat belakang badan...baju yang dia pakai ketat sangat ta boleh nak selak2 saja...:D
 
Sponsored Post

Mangkuk ayun

Banned
Joined
Jan 13, 2009
Messages
3,146
Reaction score
166
Points
33
dah tugas die..buat jele..
bagus kalian bleh control..aku takleh hadapi ssat bile doktor menskop atas dada...~X(~X(...siap bulih sengih doktor...

apa salahyer kalu nak teskop belakang...sama jugak kan
 

Mangkuk ayun

Banned
Joined
Jan 13, 2009
Messages
3,146
Reaction score
166
Points
33
aku pernah berdua saja ngan awek sampai jam 1 pagi..dia siap kena berkemban sebab nak rawat kat belakang badan...baju yang dia pakai ketat sangat ta boleh nak selak2 saja...:D
baju dalam ke baju apa.....apsal lama sgat lintah tu sampai kul 1..:-?:-?
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
baju dalam ke baju apa.....apsal lama sgat lintah tu sampai kul 1..:-?:-?
dia sampai pun dah jam 9.30..ada customer lain 3 orang...semua abis jam 11..dia lak sakit tekanan darah rendah..so darah pekat..lintah sedut lama ler
 

Mr DoN

Active+ Member
Joined
Dec 17, 2008
Messages
4,218
Reaction score
105
Points
33
aku lebih suka bawa minie aku g klinik yang kita tau doctornya pompuan...
 

Mangkuk ayun

Banned
Joined
Jan 13, 2009
Messages
3,146
Reaction score
166
Points
33
dia sampai pun dah jam 9.30..ada customer lain 3 orang...semua abis jam 11..dia lak sakit tekanan darah rendah..so darah pekat..lintah sedut lama ler
:)paid:)paid...pandai bro eboss...man first .....

p/s: kuat juga iman eboss.....tabik spring
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
:)paid:)paid...pandai bro eboss...man first .....

p/s: kuat juga iman eboss.....tabik spring
Sapa mai dulu rawat dulu ler...sebab tu kena call buat appoiment
 

Mangkuk ayun

Banned
Joined
Jan 13, 2009
Messages
3,146
Reaction score
166
Points
33
aku lebih suka bawa minie aku g klinik yang kita tau doctornya pompuan...
bagus,,,mungkin bro terasa panas bile aset bini kite disentuh ..yerlaa laki tetap laki biarpun doktor.....

kalu check skadar deman baik jupe doktor pompuan....tringat kata member doktor , tekan kat dada saje2....:D:D
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
bagus,,,mungkin bro terasa panas bile aset bini kite disentuh ..yerlaa laki tetap laki biarpun doktor.....

kalu check skadar deman baik jupe doktor pompuan....tringat kata member doktor , tekan kat dada saje2....:D:D
sebab tu kita sebagai laki kena ada sama masa tu...nampak lebih2 hantuk saja ngan kerusi:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register